וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "צריכים להיות זהירים כי שורקים נגדנו פנדל על כל דבר"

9.12.2021 / 15:00

מאמן הפועל תל אביב התייחס למינוי הצפוי של בוקסנבוים וביקר את ה-VAR לפני מכבי נתניה (שבת, 19:50, ספורט4): "יש לו דרך חיים משלו". איינבינדר: "משבר? לעומת שנה שעברה זה משחק ילדים"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב החלה טוב את העונה, אך לאחרונה היא התדרדרה עד למקום השמיני בטבלה בעקבות רצף של חמשיה משחקי ליגה ללא ניצחון. בשבת (19:50 בספורט4) היא תנסה לשים סוף לרצף השלילי כשתתארח אצל מכבי נתניה.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים ישימו את המשבר מאחור? קלינגר/דני מרון

מאמן הקבוצה ניר קלינגר דיבר במסיבת העיתונאים ותחילה שפך אור על מצבם של הפצועים: "יש שחקנים שעדיין לא חזרו וכאלה שספק. היום היו חסרים סיאנדה קולו ומוחמד קליל טראורה, בעוד אדי גוטליב ולוסיו לא ערכו אימונים מלאים אבל עושים סימינם של חזרה. דורון ליידנר עדיין לא חוזר. בחודש האחרון, בהרבה דקות בכל המשחקים חוץ מהדרבי שיחקנו כדורגל, למרות כל האלתורים והחיסורים, אבל לא ניצחנו. זה קצת הכניס את המערכת לתחושה שלא הולך לנו. אני מרגיש את הנכונות של השחקנים והצוות, כולם דרוכים על אף הקשיים, זה מעודד אותי לבוא ולהגיד לאוהדים שאנומחויבים במאת האחוזים. אנו מודעים לחוסר צבירת הנקודות אבל זה משהו שנתגבר עליו. כשיחזרו שחקנים נהיה קבוצה מנצחת ונעמוד במטרות שלנו".

"אני מאוד מקווה שחלק מהאנשים שציינתי כן יוכלו ליטול חלק במשחק כדי שנוכל לבוא עם ביטחון ולהתחיל את הפרק החדש של העונה, כי החודש האחרון לקח אותנו אחורה מבחינת תוצאות, לאו דווקא מבחינת כדורגל, אבל זה חלק מהמשחק. הענף דינמי מאוד, נע בין אופוריה לדיכאון וזה לא צריך להיות ככה, הקבוצה שלי לא במקום הזה. אני כל הזמן אומר לשחקנים שהמשחק האחרון קרה, מנתחים ומפיקים לקחים אבל זה לא צריך להשפיע על המשחק הבא. הכי קל להרים ידיים, אבל אנחנו מרימים ראש, מודעים לכך שהליגה צפופה מאוד".

עוד בוואלה!

שלומי אזולאי סובל מקרע קטן בשריר, ייעדר לפחות 3-4 שבועות

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ה-VAR הצליח להרגיז אותו. קלינגר/דני מרון

בשני המשחקים האחרונים נשרקו ארבעה פנדלים לחובת האדומים - שניים מול הפועל באר שבע ושניים נוספים מול הפועל ירושלים. קלינגר התייחס לסוגיה ואמר: "שני פנדלים מתוך הארבעה לא היו ולא נבראו, לא ישכנעו אותי אחרת. אמרתי אחרי המשחק בבאר שבע של-VAR יש דרך חיים משלו, קבלת החלטות משלו. זה עניין שלהם ואני משתדל כמה שפחות להתעסק עם זה. יש לנו את החובה לעשות פחות דברים שדומים לפנדל, כי שורקים לנו על כל דבר בכמות לא נורמלית, לכן אנו מחויבים כן להיזהר יותר. אנו מגיעים לכל כך הרבה הזדמנויות וקרובים לשער, ושם אני מייחס יותר חשיבות לשיפור שלנו, לדעתי לקבל החלטות, מתי למסור ומתי לבעוט".

קלינגר אף התייחס לחלון ההעברות שקרב ובא: "ינואר? כל מה שמעניין אותי, את השחקנים ואת הצוות זה מה שכאן ועכשיו. אנחנו לא במצב שהיינו בו בשנה שעברה, זו היערכות אחרת. ברור שיש לנו תכניות שאנו מזיזים אבל זה לא צריך לעניין את השחקנים".

לסיכום התייחס קלינגר למינויו הצפוי של עומר בוקסנבוים למנהל המקצועי של הקבוצה החל מהקיץ: "אני מאוד תומך בהבאת מנהל מקצועי, לא משנה מי הבן אדם. אנו משתפים פעולה כבר שנה שלישית כשהוא בנוער. דיבורים על שנה הבאה לא מוחשיים כרגע, אני רק אומר מה הגישה שלי לגבי כל מינוי או מחשבה על מינוי. אני בעד, גם אני עשיתי את התפקיד הזה בעבר ואין לי שום בעיה".

דן איינבינדר הפועל תל אביב נאבק באווקה אשטה הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לעומת שנה שעברה זה משחק ילדים. איינבינדר/ברני ארדוב

דן איינבינדר הצטרף למסיבת העיתונאים ואמר: "כשלא מנצחים מצב הרוח יורד. אנחנו לוקחים קשה כשמשחקים לא טוב, מפסידים ומאכזבים את האוהדים. בבאר שבע הפסדנו אבל הצגנו כדורגל טוב, לא היינו צריכים להפסיד אז הקהל נשאר והריע. בגישה הזו צריכים לעלות לכל משחק, תמיד לתת את המקסימום. רוצים שהיכולת תהיה טובה ברוב דקות המשחק אך לפעמים צריך לדעת לנצח גם ביכולת פחות טובה".

בנוגע לתקופה הפחות טובה של הקבוצה אמר הקשר: "בשנה שעברה הגעתי לכאן כשהקבוצה הייתה במקום האחרון, זה היה משבר. עכשיו זה משחק ילדים, אלה תקופות שקורות כמעט לכל קבוצה וכמעט בכל עונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully