וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בוקסנבוים ישמש כמנהל המקצועי של הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 13:21

"בוקסה" יחל בתפקידו בקיץ, ויהיה הדמות המקצועית הבכירה במועדון, בכל התחומים. בהפועל תל אביב התאכזבו מהיכולת ב-1:1 מול הפועל ירושלים והודו: "לא היו לנו תשובות מול המשחק הסגור שלהם". קלינגר: "אני לא צריך ללמד שחקן ברמה הזאת לקפוץ לכדור"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

1.

מינוי מעניין בהפועל תל אביב: עומר בוקסנבוים צפוי החל מהקיץ הקרוב לשמש כמנהל המקצועי בקבוצה הבוגרת. "בוקסה", שכרגע מנהל את מחלקות הנוער של המועדון, יהיה הדמות המקצועית הבכירה במועדון, בכל התחומים. בוקסנבוים, שגדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן, פרש באוקטובר 2014 בגלל פציעה, שימש שנתיים כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל רמת גן, ובמאי 2017 מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של האדומים וזכה להערכה על תפקידו.

2.

בהפועל תל אביב היו משוכנעים כי לאחר שלושה משחקים קשים נגד הקבוצות הבכירות של הליגה, מול הפועל ירושלים הם יצליחו לחזור למסלול הניצחונות. הבעיה של האדומים אתמול מעבר לתוצאה (1:1) הייתה היכולת, או כמו שהודו שחקנים בסיום: "לא היו לנו תשובות מול המשחק הסגור של הפועל ירושלים, לא היינו מספיק טובים. אם בכל משחק ייעשו טעויות והיריבה תקבל 2 פנדלים, לא ננצח הרבה משחקים".

זה היה משחק חמישי ללא ניצחון לאדומים, שצברו רק 2 נקודות מ-15 האחרונות כשסיר הלחץ מתחיל לבעבע, כולל הקריאות כלפי המאמן ניר קלינגר. אם לא די בכך, שלומי אזולאי הקשר, מי שאולי היה הטוב ביותר אצל האדומים אתמול וגם בישל באומנות לגרופר, נפגע בשריר עם חשש לקרע וייעדר מהמשחקים הקרובים.

דן איינבינדר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מצאו תשובות למערך של הפועל ירושלים. שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים/ברני ארדוב

3.

ניר קלינגר התייחס למשחק של קבוצתו ואמר: "קודם כל היינו צריכים לנצח. הפנדלים לא צריכים לגרום לנו להיכנס למרה שחורה. זה מאכזב, אך מצד שני אנחנו בליגה צפופה וקשה, וגם כאשר הפועל ירושלים היו ב-11 שחקנים שלטנו במשחק, אבל לא הבאנו מאסה התקפית. לא עשינו דברים מספיק טוב. הפועל ירושלים באה לשחק על מתפרצות בכלים שלה, באחת מהן היא הוציאה פנדל ובשורה התחתונה כשאתה שולט מול קבוצה עם 10 שחקנים צריך לעשות פעולות שקטות וחכמות פעם אחר פעם כדי להבקיע.

על בעיות היצירתיות בחלק הקדמי: "אנחנו מצפים ליותר, מכירים את השחקנים שלנו. מצפים מהם לעשות מהם דברים בצורה יותר רגועה ושקולה כמו שהם עושים באימונים. לפעמים יש לחץ ויריב שמבזבז זמן וזה מעצבן ומוציא מפוקוס. אנחנו משחקים לא שקט ולא חכם".

עוד בוואלה!

תקרית מביכה: הקוונים לא מצאו את הדגלים, המשחק נפתח באיחור

לכתבה המלאה
גיא חדידה הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בעט פנדל רביעי מול הפועל תל אביב בשני משחקים. גיא חדידה/ברני ארדוב

לחובת הפועל תל אביב נשרקו לא פחות מארבעה פנדלים בשני המשחקים האחרונים וחוליית ההגנה ספגה ביקורת, בעיקר צמד הבלמים הזרים קולו וטראורה. המאמן הסביר: "אני אומר שהטעויות גם נגד באר שבע וגם אתמול אילו לא טעויות ששחקן איבד את השחקן והכשיל אותו, אלה דברים שאני לא יודע איך זה קורה. איך שחקן קופץ לראש והיד שלו מושטת, אני לא צריך ללמד שחקן ברמה הזאת לקפוץ לכדור. או שזה באד לאק או שצריך להראות לו איך לעשות את זה, זה לא מתאים לדבר על זה ברמה הזאת".

"מעבר לזה אנחנו פתחנו את העונה מצוין, יש נסיגה מסוימת, זה קורה. בשני המשחקים נגד חיפה ובאר שבע שיחקנו כדורגל טוב, סבלנו קצת מהחלטות שיפוט, אולי גם נאיביות מסויימת, אבל לא התפרקנו ולא היינו נחותים מאף קבוצה. אפשר לחפש כדור שלג, אבל אנחנו נמשיך להתנהל מהכרה והבנה שאנחנו לא טובים עכשיו ונצטרך להיות יותר טובים, עברנו את זה בהפועל תל אביב וזה חלק מהעניין".

על הפצועים אמר המאמן: "ליידנר ואדי מתקדמים עם הפציעה, לא יודע אם הם יהיו כשירים לנתניה. שלומי אזולאי היה בריא לחלוטין לפני המשחק, שומרים עליו בצמר גפן, אך צריך לראות שזאת לא בעיה יותר עמוקה, נעשה בדיקה בשלישי ונקווה שזאת לא היעדרות ארוכה שוב. ההיעדרות שלו פגעה בנו, והטיימינג של היעדרות של לוסיו, אדי ודורון בתקופה של שלושה משחקים בשבוע זה גם לא פשוט".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ינסה לחזק את הקבוצה בינואר. ניר קלינגר/ברני ארדוב

4.

בהפועל תל אביב כבר החלו לחשוב על ינואר, כאשר מצד אחד קלינגר היה רוצה לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים, אך מצבה הכלכלי של הקבוצה לא ברור. פסקי הבוררות נגד המועדון בעניינים של מאור בוזגלו ואחמד עאבד, יחד עם הרצן לסיים את העונה מאוזנים כלכלית, לא מאפשרים בשלב זה לחשוב על צירוף שחקן משמעותי מבלי שישוחררו שחקן או שחקנים בסכום זהה. גורם במועדון אמר אתמול: "אנחנו עדיין בודקים דברים, אנחנו גם סומכים על הסגל הנוכחי ועם שחקנים צעירים שיכולים להתקדם יחד עם הקבוצה"

הפועל תל אביב תתארח במחזור הבא אצל מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully