וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 9.12: בורוסיה דורטמונד קרובה לרכישת קארים אדיימי

ב"בילד" טוענים כי הקבוצה סיכמה כבר עם השחקן, אבל זלצבורג דורשת למעלה מ-40 מיליון יורו בעוד הצהובים-שחורים מציעים 35

שערי המחזור ה-15 בפרמיירליג/ספורט1

שמועות

* ב"בילד" מדווחים שבורוסיה דורטמונד מתקרבת להשלמת עסקת קארים אדיימי. יש סיכום בין המועדון לשחקן, אבל זלצבורג דורשת למעלה מ-40 מיליון יורו, בעוד הקבוצה הגרמנית מוכנה לשלם 35 מיליון תמורתו.

* ב"אס" הספרדי מדווחים כי קשר פריז סן ז'רמן, ג'ורג'יניו ויינאלדום, עשוי לחזור לליגה האנגלית כבר אחרי חצי שנה. הקבוצה מעיר האורות "מוכנה להקשיב להצעות" על השאלת הקשר ההולנדי, שהגיע לצרפת אחרי חמש עונות בליברפול. ניוקאסל, בה שיחק ווינאלדום לפני ההגעה לאנפילד, עשויה לקלוט אותו, בעוד ב"סקיי" הוסיפו את ארסנל כמועמדת נוספת לצרפו.

* ויינאלדום הוא רק שם אחד ברשימת הקניות של ניוקאסל לינואר, הכוללת את מוחמד אלנני (ארסנל), לויד קלי (בורנמות'), ג'ו רודון (טוטנהאם), סוון בוטמן (ליל) ומתיאס גינטר (מנשנגלדבאך).

קארים אדיימי שחקן זלצבורג. רויטרס
בדרך לצהוב-שחור? אדיימי/רויטרס
ארתור, קשר יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
חוזר לספרד? ארתור/GettyImages, Valerio Pennicino

* על פי דיווחים באיטליה, אקס פרמיירליג נוסף שעשוי לחזור בינואר לממלכה הוא ארון ראמזי. הקשר הוולשי, שלא הצליח להשתלב ביובנטוס, מועמד להצטרף לאברטון לאחר שיתיר את חוזהו בארץ המגף.

* האם ארתור בדרך חזרה לליגה הספרדית? קשר ברצלונה לשעבר התקשה להתאקלם ביובנטוס, ובארץ המגף נטען כי המנהל הספורטיבי של סביליה, מונצ'י, מעוניין לצרפו בהשאלה.

* קשר מנשנגלדבאך, דניס זקאריה, ממשיך לעורר עניין אצל הקבוצות הגדולות ביבשת. השוויצרי בן ה-25 מסיים חוזה בסוף העונה, ולאחר שנטען כי באיירן מינכן, ברצלונה ויובנטוס חושקות בשירותיו, באנגליה מדווחים כי גם ליברפול הצטרפה לרשימת המחזרות.

* ליברפול צפויה להיאבק מול יריבתה המרה מנצ'סטר יונייטד על צירופו של היהלום האמריקאי בן ה-18, ריקארדו פפי. האמריקאי של דאלאס מה-MLS יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-19, וקבוצתו צפויה לדרוש כ-7.5 מיליון יורו. אגב, פפי כבר הספיק לערוך שש הופעות בנבחרת ארצות הברית ולהבקיע שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully