וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפ"ס הפסידה בשמינית הגמר גביע האתגר למדגידיה

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 21:05

נוצחה בבית במשחק הראשון בשמינית גמר גביע האתגר 3:0, הגומלין בשבוע הבא. המאמן אלעד שפגט: "יכולנו לעשות יותר"

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף הפסידה הערב באולמה הביתי לקבוצה הרומנית מדגידיה 3:0, במשחק הראשון בשלב שמינית גמר גביע האתגר האירופי. המשימה להגיע לרבע הגמר האירופי נראית קשה.

כפר סבא, שעד למשחק זה היתה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות במפעל האירופי, נתקלה הפעם ביריבה חזקה ומאורגנת, שכוללת שש שחקניות נבחרת, מתוכן שלוש שחקניות בולטות. היריבה הרומנית עמדה באתגר וכבר מתחילת המשחק לקחה את השליטה, ובמערכה הראשונה ניצחו 17:25. המערכה השניה היתה מרתקת וצמודה, כששחקניות כפר סבא נתנו פייט אדיר והצליחו להשוות ל 22:22. לרגע נדמה היה שהיא חוזרת לתמונת המשחק, אבל במאני טיים ידן של הרומניות היתה על העליונה, כשניצחה 22:25. המגמה לא השתנתה גם במערכה השלישית, שהסתיימה בניצחון הרומניות 19:25. המשחק נערך באולם "אריק איינשטיין" לעיני מאות אוהדים שלא נבהלו ממזג האויר הסוער בחוץ ויצרו אוירה ססגונית, אבל השחקניות הרומניות התעלו על עצמן ולא התרגשו.

הפועל כפר סבא כדורעף. יחצ,
לא הצליחו לשחזר את היכולת. הפועל כפר סבא מול מדגידיה, הערב/יחצ

הפועל כפר סבא תתמודד ביום רביעי במשחק הגומלין ברומניה, בניסיון לתקן את הרושם. יהיה עליהן לנצח בשלוש או ארבע מערכות, כדי לגרור את המשחק למערכת זהב. הפועל כפר סבא, שהרשימה במשחקיה הקודמים בגביעי האתגר, לא הצליחה הפעם לפתח את משחק ההתקפה הרגיל שלה. הרומניות הציגו משחק הגנה ברמה גבוהה לצד יעילות מרבית בהתקפה. אחוזי ההתקפה של כפר סבא היו נמוכים (32) לעומת 45 של הרומניות. רוח הלחימה לא היה ברמה המצופה ולקראת הגומלין הקבוצה תצטרך להיות יותר דרוכה. חנה קוטורה, סיימה עם 12 נקודות, ואנה וילקי עם 11 נקודות. יתר השחקניות לא הציגו את רמתן הרגילה.

המאמן אלעד שפגט: "שיחקנו נגד קבוצה טובה וחזקה. יחד עם זאת, יכולנו לעשות יותר, בעיקר במשחק ההתקפה שלנו. הבנות נתנו היום את כל מה שהן יכולות. בגומלין תהיה לנו הזדמנות לעשות יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully