וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אין לנו בעיה מנטלית, מאמין שנחזור לשחק טוב"

8.12.2021 / 16:15

מאמן מכבי תל אביב לקראת קאזאן: "אנחנו צריכים לנצח כדי להחזיר את הביטחון. בחלק מההפסדים האחרונים שיחקנו טוב"

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה מחר (חמישי, 21:05) כשתארח את אוניקס קאזאן במסגרת המחזור ה-14. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שבעה ניצחונות ושישה הפסדים, לאחר שהפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים, אך עם מאזן ביתי מצוין של חמישה ניצחונות משישה משחקים. מנגד, קאזאן מגיעה במאזן זהה, אך שיחקה רק חמישה משחקי חוץ וניצחה בשניים מתוכם.

התקופה הלא טובה של מכבי תל אביב לא נעצרה בהפסדי היורוליג והמשיכה השבוע גם עם התבוסה במשחק הליגה בנס ציונה, שרק הוסיף חיזק את התחושה שהקבוצה בכיוון לא טוב. במכבי מאמינים כי בבית נגד קאזאן הם מסוגלים לשחק כדורסל שונה, וטוב יותר, אך יודעים שזה לא הולך להיות קל בכלל. רומן סורקין ימשיך להיעדר בשל הפציעה באצבע ויפתח זיו ישוב לסגל הקבוצה ביורוליג.

המפתח של מכבי הוא שוב במשחק ההגנה, כשהצהובים ינסו להאט את היריבה כפי שעשו בהפסד הדרמטי במדריד בשבוע שעבר, וכדי לעשות זאת הם צריכים לעצור קבוצה שמשחקת כדורסל קבוצתי מאוד ובסגנון אמריקאי שמזכיר את מכבי, כשלא פחות מחמישה שחקנים מארצות הברית מחזקים את הסגל של קאזאן: אייזיאה קנאן, לורנזו בראון, ג'ון בראון, ג'רל בנטלי ואו ג'יי מאיו, לצד מריו הזוניה הקרואטי, טוניה ג'קירי הניגרי ומרקו ספיסו האיטלקי.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב עם ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס. קובי אליהו
מכבי תל אביב מגיעה בתקופה לא טובה, אך מאמינה שהביתיות תעזור לה לתקן/קובי אליהו

המאמן יאניס ספרופולוס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אחרי חמישה שבועות רצופים שטסנו אנחנו חוזרים הביתה, זה השבוע הראשון שאנחנו לא טסים ויש לנו רק משחק ביתי. אנחנו מתרגשים לקבל את האוהדים שלנו לאולם מלא, רוצים להגן על הבית ולהילחם על הניצחון הזה מהרבה סיבות - לחזור לתוצאה טובה, אנחנו משחקים נגד קבוצה שנלחמת איתנו בטבלה, ואנחנו צריכים לשחק כדורסל טוב נגד קבוצה מאוד התקפית והגנתית, יש להם שחקנים שביום טוב יכולים לקלוע 25 ו-30 נקודות, וההגנה שלנו חשובה מאוד. אנחנו צריכים למצוא את החלקים החלשים בהגנה שלהם ולתקוף אותם".

היווני המשיך: "זו יריבה קשוחה שנלחמת בכל משחק. יש להם שחקנים שיודעים לשמור וגם כמה קלעים גדולים. קנאן קלע נהדר, ג'ון בראון שומר נהדר, הזוניה מאוד מוכשר. לא קל לשחק נגדנו כאן, אבל נצטרך להיות מרוכזים כדי לכפות את הסגנון שלנו, כי כל הקבוצות מסוגלות להקשות עלינו, כולל קאזאן"

על הביקורת שלו כלפי השחקנים בתום ההפסד לנס ציונה: "אנחנו צריכים להיות יותר מוכנים למשחקי הליגה הישראלית. עלינו במנטליות הנכונה למשחק נגד ריאל מדריד, אז הכוונה לא הייתה לכל החודש האחרון. נגד אלבה לא שיחקנו טוב, קלענו 86 נקודות - אבל לא שמרנו. לא התרסקנו כמו נגד אולימפיאקוס. משחק כזה יכול לקרות פעם בעונה. אני לא חושב שצריך להסתכל על כל המשחקים באותה צורה. לא התכוונתי שיש לנו בעיה מנטלית. ביורוליג הכל יכול לקרות, קאזאן ניצחה חמישה משחקים רצופים לפני ההפסדים האחרונים שלה".

על הירידה ביכולת לאחרונה: "היה שלב ששיחקנו טוב מאוד, לאחרונה הפסדנו כמה משחקים למרות ששיחקנו טוב בחלק מהם. שיחקנו הרבה בחוץ, אז אנחנו צריכים את הניצחון כדי להחזיר לעצמנו את הביטחון כי זה מה שיביא בחזרה את היכולת הטובה, וכך נשתפר משבוע לשבוע. אנחנו יודעים שנחזור ליכולת הטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully