וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער תפגוש את סקוטלנד, טורקיה והונגריה בשלב העילית

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 14:06

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל (עד גיל 19) הוגרלה היום (רביעי) לבית א' בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה 2022, שם היא תפגוש את טורקיה, הונגריה וסקוטלנד. המשחקים יתקיימו בהונגריה ב-23-29 במרץ 2022.

ישראל עלתה לשלב העילית ביחד עם הולנד, מבית מוקדם שכלל גם את קפריסין ומולדובה. בשלב הבא יהיו שבעה בתים כשרק הנבחרת שתסיים ראשונה בכל אחד מהם, תעלה לאליפות אירופה. סלובקיה כבר הבטיחה את השתתפותה מכיוון שהיא המארחת. טורניר הגמר יתקיים מה-20 ביולי עד ה-2 באוגוסט 2022.

מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים: "שלב העילית הוא תמיד מאוד קשה מכיוון שרק נבחרת אחת עולה לאליפות אירופה. הוכחנו בשלב המוקדמות וגם במשחקי הידידות שאנחנו נבחרת טובה וכישרונית שיכולה להתמודד עם נבחרות טובות וחזקות. מדובר בבית מאוד שוויוני, כל נבחרת יכולה לסיים ראשונה או אחרונה וזו לא תהיה הפתעה גדולה. אני מאמין בבחורים שלי ונעשה את המקסימום בשביל להעפיל לאליפות אירופה עם כדורגל איכותי ושמח".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
"בית שוויוני". חיים/ברני ארדוב

בתוך כך נבחרת הנוער גם הוגרלה לטורניר מוקדמות אליפות אירופה 2023, אז מרבית שחקני הסגל יהיו בשנתון צעיר יותר מאלו שחברים בו עכשיו. היריבות של ישראל יהיו קרואטיה, פינלנד ואיי פארו והמשחקים יתקיימו בקרואטיה ב-16-22 בנובמבר 2022.

נבחרת הנערים (עד גיל 17) הוגרלה לטורניר מוקדמות יורו 2023 בבית ג' ביחד עם אנגליה, גאורגיה וליטא. המשחקים יתקיימו בגאורגיה בתאריכים ב-25-31 באוקטובר 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully