וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו לקבוצה של וייסמן נהג בשכרות והתנגש במונית עם רכבו

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 13:55

כוכב ויאדוליד, גונסאלו פלאטה בן ה-21, נפגע קלות בתאונה. המועדון גינה את הנהיגה בהשפעת אלכוהול ואוהדת קטלה אותו: "אידיוט, הלוואי שלא תלבש את החולצה הזו יותר"

שערי המחזור ה-15 בפרמיירליג/ספורט1

בוקר דרמטי עבר היום (רביעי) על ויאדוליד של שון וייסמן, כאשר שחקני הקבוצה מליגת המשנה בספרד התבשרו כי אחד מחבריהם, גונסאלו פלאטה בן ה-21, עבר תאונת דרכים שאחריה התגלו בדמו אחוזי אלכוהול הגבוהים פי שניים מהמותר בחוק.

השחקן מאקוואדור התנגש במונית בה ישבה נוסעת אחת, וכתוצאה מכך גם האישה וגם שני הנהגים יצאו עם פגיעות קלות. כשנבדק על ידי שוטרים שהגיעו למקום האירוע, בדמו של פלאטה נמצא ריכוז אלכוהול של 0,6%. "ריאל ויאדוליד מצרה על התנהגותו של שחקנה גונסאלו פלאטה ותנקוט בצעדים המשמעתיים הנחוצים כשיעמוד לרשותה מלוא המידע הנדרש", נמסר מהמועדון בהודעה רשמית לאחר התאונה.

יש לציין כי מבין חבריו לקבוצה של וייסמן, פלאטה הוא אחד השחקנים הבולטים ובעונה הנוכחית הוא כבש כבר ארבעה שערים, כשגם בקרב אוהדי הקבוצה הוא זוכה לאהדה גדולה מאז שהגיע כמושאל מספורטינג ליסבון.

התיעוד ממקום התאונה שביצע פלאטה

בעקבות התאונה, פלאטה, שנמנה גם על סגל נבחרת אקוואדור אשר רושמת קמפיין מוצלח במיוחד במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, עשוי להחמיץ את המשחק של ויאדוליד ביום ראשון הקרוב נגד ריאל אוביידו, שמדורגת שני מקומות בלבד מתחת לסגולים-לבנים ורחוקה מהם 3 נקודות.

אחת מאוהדות הקבוצה הביעה זעם בטוויטר כשהגיבה לתאונה: "צריך להיות אידיוט, חסר מודעות וחסר אחריות כדי לעלות על ההגה שיכור, בטח כשאתה כדורגלן ויש לך מספיק כסף כדי לקנות צי של מוניות. אני מקווה שהוא ייענש כפי שמגיע לו ושהוא לא ילבש את החולצה הזו יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ויאדוליד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully