וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מוריס קמפ חתם עד לסיום העונה

8.12.2021 / 11:09

הפורוורד (30, 2.03) שסיים את חוזהו בתחילת השבוע במכבי ראשון לציון חתם במדי הקבוצה של אורן אהרוני שעשויה להיפרד משמרקוס קנדי. רשם העונה בעיר היין 16 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

בני הרצליה הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי מוריס קמפ ששוחרר בתחילת השבוע ממכבי ראשון לציון. קמפ הוחתם בתחילת העונה בעיר היין על חוזה זמני, אותו סיים ביום ראשון, ורשם 16 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. מי שאמור לסיים את דרכו במועדון הוא שחקן הפנים שמרקוס קנדי שבשמונה משחקים עד כה רשם 6.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

מוריס קמפ שחקן בני הרצליה. האתר הרשמי של בני הרצליה, אתר רשמי
יחזק את בני הרצליה. קמפ/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני הרצליה

קמפ (30, 2.03) עבר בין שלוש מכללות שונות עד שסיים במזרח קרוליינה בשנת 2013. את הקריירה המקצוענית שלו פתח באלבה פהארוור ההונגרית, המשיך דרך ליגת הפיתוח, קבאלה היוונית, הליגה באסטוניה, לבנון וארגנטינה לפני שקיבל הזדמנות במהלך עונת 2018/19 בפואנלברדה הספרדית. את עונת 2019/20 העביר בנסיונל מאורוגוואי ואת העונה שעברה בקאלב/קארמו מאסטוניה ובליגה בפורטו ריקו.

בני הרצליה פתחה את העונה בצורה טובה מאוד עם שלושה ניצחונות רצופים אך מאז החלה הקבוצה של אורן אהרוני בנסיגה והפסידה ארבעה מחמשת משחקיה. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את עירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully