וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאגון הורחק מ-3 משחקים וטען: "אינברום השמיע כלפיי קריאות גזעניות"

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 20:17

חלוץ נתניה יחמיץ את המשחקים נגד הפועל תל אביב, הפועל פתח תקוה (גביע) והפועל חיפה בעקבות האדום מול אשדוד. הקבוצה נקנסה ב-10,000 ש"ח

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

פארפה גיאגון, שחקנה של מכבי נתניה, הורחק היום (רביעי) משלושה משחקים נוספים בעקבות הכרטיס האדום שספג נגד מ.ס. אשדוד לפני שני מחזורים. הקשר מחוף השנהב כבר ריצה בשבת האחרונה עונש הרחקה אוטומטי במשחק החוץ של הקבוצה בקרית שמונה וכעת ייאלץ לשבת בחוץ גם במשחקי הליגה מול הפועל תל אביב והפועל חיפה וגם מול הפועל פתח תקוה בגביע.

עורך הדין שמעון טננבלט, שייצג את גיאגון בבית הדין, טען: "מרשי מודה שפגע בתחילה בשחקן, לא סטר אלא דחף אותו. מספר 10 של היריב (אור אינברום, ר.ב) השמיע כלפיו קללות גזעניות וזו הייתה תגובתו. לדעתי נסיבות המקרה לא מאפשרות להרשיעו בנסיבות מחמירות, גם אם ימצא כי הנסיבות מחמירות הרי השחקן בן 20, שלוש שנים בארץ ויש להתייחס כאל אחד שביצע עבירה ראשונה והעונש יכול להיות חופש לעונש האוטומטי או לכל היותר להסתפק במשחק הרחקה אחד נוסף".

בנוסף, מכבי נתניה נקנסה ב-10,000 שקלים בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד מ.ס אשדוד. הקבוצה הורשעה לאחר שנזרקו למגרש כוסות משקה ומצתים.

פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה לאחר הרחקתו. ברני ארדוב
מאוד יחסר לנתניה. גיאגון/ברני ארדוב

משחקי המחזור הקרוב בליגת העל

בני סכנין - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
מכבי נתניה - הפועל תל אביב
הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב - הפועל חדרה
מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully