וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו בוסקאליה: "אנחנו חוזרים מחדר ההלבשה בגישה לא טובה"

8.12.2021 / 9:00

מאמן הפועל חולון זיהה את נקודות התורפה לאחר ההפסד לדרושפאקה ("איפשרנו להם לקחת יותר מדי ריבאונדים, ויש לנו בעיה בכדורי ה-50:50"). שני מחזורים לסיום, הסתבכה תמונת המאבק על הכרטיסים לטופ 16 ולפליי אין

תקציר: ברצלונה - באסקוניה 91:78/ספורט1

במציאות שנוצרה תחת שיטת המשחקים של ליגת האלופות, אין כמעט משמעות לכושר טוב או למומנטום חיובי שקבוצות מנסות לייצר. הפועל חולון, שפתחה את העונה בתנופה אדירה, חזרה אמש (שלישי) לפרקט אחרי שלושה שבועות והפסידה 86:79 לדרושפאקה, במשחק שסיבך את התמונה בבית ז' ופתח לחלוטין את מאבקי העלייה לשלבים הבאים.

שני מחזורים לסיום, ירדו הסגולים למקום השלישי, כשהם מחזיקים במאזן זהה (2:2) לזה של דאצ'קה, שעקפה אותם - אבל שתי הקבוצות ייפגשו שוב בשבוע הבא בהיכל הטוטו, ובעוד שבועיים תארח חולון את ברינדיזי. כדי לסיים במקומות 3-2 ולהופיע בסדרת פליי אין על הכרטיס לטופ 16, עשוי להספיק לה ניצחון אחד; כדי לתפוס את המקום הראשון, שמקנה כרטיס אוטומטי לשלב הבא, היא תזדקק כנראה לשני ניצחונות - וגם להפסד של קלוז' נאפוקה.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מאבקי העלייה לפליי אין פתוחים לחלוטין. גיא פניני/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

כמו בהפסד הליגה להפועל חיפה, החולונים שוב סבלו מנחיתות באזור הצבע, כשהנתון הבולט ביותר נוגע לכדורים שניתזו מהחטאות טורקיות: המקומיים קטפו 14 ריבאונדים בהתקפה, ולישראלים היו רק 13 ריבאונדים בהגנה. בסך הכול הוכרע המאבק על הכדורים החוזרים ב-22:34 חד וברור.

סטיב זאק לא הורשה לשחק, משום שבמועד המקורי של המשחק, אי אז באמצע אוקטובר, לא היה עוד חלק מהקבוצה; מארק אוגדן שותף לשמונה דקות, למרות שבר המאמץ שממנו הוא סובל; מייקל קייזר לא הצליח לתרגם את הדלילות סביבו להופעה דומיננטית, וקלע 13 נקודות, כשמי שכרגיל הצטיין היה כריס ג'ונסון עם 25 נקודות ושמונה ריבאונדים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"אני לא רוצה לדבר על הנתונים הסטטיסטיים, כי קלענו ב-60 אחוזים לשתיים ומסרנו 25 אסיסטים", אמר המאמן המפסיד מאוריציו בוסקאליה. "אנחנו חייבים לשפר את הגנת הבוקסאאוט שלנו. איפשרנו לדרושפאקה לקחת 14 ריבאונדים בהתקפה, והייתה לנו בעיה בכדורי ה-50:50, וכרגע אלה נקודות התורפה שלנו. הגישה שלנו בחזרה מחדר ההלבשה לא טובה, ולא בפעם הראשונה. זה הפסד קשה עבורנו, השני ברציפות, ואנחנו חייבים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully