וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הפסידה 86:79 לדרושאפקה בליגת האלופות של פיב"א

הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה פתחה טוב, אך נקלעה לפיגור דו ספרתי במהלך הרבע השלישי ורשמה הפסד שני העונה באירופה

הפועל חולון נחלה הערב (שלישי) את הפסדה השני העונה בליגת האלופות של פיב"א לאחר שנוצחה על ידי דרושאפקה 86:79 במשחק דחוי מהמחזור השני במפעל. החבורה של מאוריציו בוסקאליה פתחה דווקא די טוב את המשחק והוליכה 18:23 בתום הרבע הראשון, אך המארחת פתחה נהדר את הרבע השלישי, במהלכו ברחה לחולונים. כריס ג'ונסון (25) היה נהדר בשורות הקבוצה מישראל, אך סטיבן גריי וג'ו רגלנד סבלו מיום חלש, כאשר עימות בין מייקל קייזר לבוסקאליה באחד מפסקי הזמן לא עזרו לאנרגיות של שחקני חולון.

הטורקים הלכו והשתלטו על המשחק במחצית השנייה, כאשר האורחת נותרה מאחור ונקלעה כבר לפיגור 19 בשיא (לאחר שהובילה ב-9 במהלך המחצית הראשונה), ומכאן לקבוצה מישראל לא הייתה תגובה. חולון הצליחה לצמק מעט את הפער המקומי בדקות הסיום, מה שעשוי להיות משמעותי לאור העובדה ששתי הקבוצות ייפגשו שוב בישראל במחזור הבא.

שחקן דרושאפקה אייזאה פיניירו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הצטיין אצל הטורקים וסיבך את חולון. פיניירו מול פניני/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

אייזאה פיניירו היה האיש של המארחת, כשקלע 25 ולקח עוד 8 ריבאונדים. גבריאל אולאסני קלע 20 לטורקים, שקיבלו תרומה של 12 נקודות ו-4 אסיסטים מאקס חולון טרוי קופיין. קייזר סיים עם 13 בחולון, כאשר סטיבן גריי ורפי מנקו הוסיפו 10 כ"א, אך זה לא מנע מהסגולים-צהובים הפסד שני ברציפות וירידה למקום השלישי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully