וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב חגיגי: אמבפה שבר שיא של מסי, שבעצמו עקף את פלה

הצרפתי הפך למהיר אי פעם עם 30 שערים במפעל, הארגנטינאי הגיע ל-758 גולים בקריירה ונכנס לרשימה עם וואה וניימאר. פוצ'טינו: "כשרוצים לזכות, זהות היריבה לא משנה"

תקציר: ווטפורד - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט1

אמנם פריז סן ז'רמן לא הצליחה לסיים במקום הראשון בבית והסתפקה בסגנות בלבד, אך היא יכולה להיות מרוצה משיתוף הפעולה הפורה בין קיליאן אמבפה לליאונל מסי שהגיע לשיאים חדשים ב-1:4 על קלאב ברוז' במחזור האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות. הצרפתי והארגנטינאי התכבדו בצמד כל אחד וקבעו כמה שיאים מיוחדים.

אמבפה, שנבחר לאיש המשחק, כבש את שערו השני במשחק אחרי שש דקות ו-23 שניות בלבד. בכך הפך הצרפתי לכובש הצמד השני הכי מהיר בתולדות המפעל, כאשר היחיד שמקדים אותו הוא רודריגו מריאל מדריד, שלפני שנתיים הבקיע צמד אחרי שש דקות ו-13 שניות.

בנוסף, אמבפה הגיע הערב (שלישי) ל-30 שערים בליגת האלופות והפך לצעיר בתולדות המפעל שמגיע לנקודת ציון הזו. אגב, השיא היה שייך עד הערב לחברו של אמבפה בהווה - ליאונל מסי.

כאמור, גם הארגנטינאי שכבש צמד רשם כמה נתונים מרשימים. זו הייתה הפעם ה-35 שמסי מבקיע לפחות צמד בליגת האלופות, ובנוסף הוא הפך לשחקן פ.ס.ז' השלישי אחרי ג'ורג' וואה (1994) וניימאר (2017) שמבקיע בשלושת משחקי הבית בשלב הבתים. אך מעל הכל, מסי הגיע ל-758 שערים בקריירה ועקף את פלה האגדי.

קלאב ברוז' נכנסה גם היא לספרי ההיסטוריה, אך מהצד הלא נכון. הבלגים החלו טוב את הקמפיין עם 1:1 מול פ.ס.ז' וניצחון 1:2 בלייפציג, אך מאז הפסידו בכל המשחקים והפכו לקבוצה הראשונה בתולדות המפעל שסופגת ארבעה שערים ומעלה בארבעה משחקים רצופים.

איש המשחק, אמבפה, דיבר על שותפו להתקפה בסיום המשחק: "אנחנו נצטרך את מסי במהלך העונה ואני בטוח שהוא יעזור לנו ברגעים המכריעים. הוא צריך להגיע עם ביטחון למשחקים האלה, זה טוב עבורו עבורו ועבור העתיד שלנו שהוא כבש פעמיים".

כזכור, פ.ס.ז' סיימה במקום השני בבית, ולאור זאת היא עלולה לקבל יריבה קשה בשמינית הגמר. מאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ'טינו התייחס לאפשרות הזו: "כשאתה רוצה לזכות בליגת האלופות, זהות היריבה לא צריכה לשנות לך. הדבר היחיד שחשוב הוא לנצח ולעלות לרבע הגמר. אנחנו שמחים לסיים את שלב הבתים בתחושה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully