וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של סנט-מקסימן לאוהד ניוקאסל כאות הוקרה על נאמנותו

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 16:46

הקשר העניק לאוהד מתנה יקרה במיוחד והותיר אותו המום: "רעדתי. מעולם לא הייתי מאושר כמו שאני היום, אני חסר מילים!"

שערי המחזור ה-15 בפרמיירליג/ספורט1

אלן סנט-מקסימן הפך לאחד השחקנים האהובים בקרב אוהדי ניוקאסל מאז הצטרפותו למועדון ב-2019, ואפשר בהחלט לומר שהאהבה היא הדדית. בחודש שעבר הקשר הצרפתי נקט במחווה נדירה כלפי אוהד ותיק של המגפייז, כאות הוקרה על נאמנותו לקבוצה.

האוהד מייקל אורווין ניגש אל רכבו של סנט-מקסימן כדי לבקש חתימה, ונותר המום כאשר השחקן בן ה-24 העניק לו שעון של טאג הויר בשווי 2,000 ליש"ט: "הוא יצא מהרכב, ניגש אליי עם קופסה ואמר 'זה בשבילך'. בכנות, אני רעדתי, אבל הוא היה ממש נרגש ואמר לי 'תפתח, תפתח את זה!'".

אוהדי ניוקאסל. רויטרס
אוהדי ניוקאסל אוהבים את סנט-מקסימן, והוא אוהב אותם/רויטרס

אורווין סיפר שהוא מתכוון להוריש את השעון לילדיו בעתיד: "אפילו לא ידעתי שהוא שווה 2,000 ליש"ט. האמת שהכסף הוא לא הסיפור, זה פשוט משהו שיישאר איתנו לנצח". בנוסף, האוהד צייץ לאחר האירוע הנדיר: "כבר 30 שנה שאני מגיע לסנט ג'יימסס פארק ומעולם לא הייתי מאושר כמו שאני היום, הודות לאיש הנדיב הזה. אני פשוט חסר מילים!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מייקל אורווין המאושר אחרי שסנט-מקסימן העניק לו שעון

סנט-מקסימן עצמו סיפר בריאיון ל-RMC בחודש שעבר על הקשר שלו עם אוהדי ניוקאסל: "קיבלו אותי בצורה מדהימה, הקהל נתן לי המון אהבה". הקשר חתום במועדון מצפון אנגליה עד 2026 ויקווה לסייע לשחורים-לבנים, שכידוע נרכשו לאחרונה על ידי יורש העצר הסעודי, להיחלץ מתחתית הטבלה בפרמיירליג, כאשר נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום ה-19.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully