וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא הגיעו להבנות: ראשל"צ לא תפטר את גודס, שיעביר מחר את האימון

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 20:14

לאחר שסירב להצעה להתפשר בפיצויים, המאמן יישאר בינתיים למרות שהתבשר על הכוונה להיפרד ממנו. צפוי להעביר את האימון הקרוב והמשחק נדג הפועל אילת

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

גיא גודס קיבל היום (שלישי) ממכבי ראשון לציון הודעה על הכוונה לסיים את דרכו, אך המאמן והקבוצה לא הגיעו לסיכום על תנאי הפיצויים, וכרגע המאמן יגיע מחר בבוקר לאימון כרגיל. גודס לא מוכן לוותר על כסף מכיוון שיש לו חוזה גם לעונה הבאה, ובקבוצה שקיוו להגיע לפיצוי מוסכם עם המאמן הודיעו לו בינתיים שהוא ממשיך בתפקידו. המאמן וסוכנו אבי זילברמן נפגשו הבוקר עם מנכ"ל הקבוצה גלעד זיו במטרה לנסות ולהגיע להבנות מצד הקבוצה, אך ללא הצלחה.

שבועיים אחרי הפרשה במהלכה ביקש יושב ראש הקבוצה יצחק פרי מהמאמן להתפטר דרך אמצעי התקשורת ונענה בשלילה, ההפסד אתמול מול גלבוע/גליל שהותיר את הקבוצה במקום האחרון הוביל להחלטה על סיום דרכו.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. ברני ארדוב
התקשו להגיע להסכמות. גיא גודס/ברני ארדוב

גודס מונה למאמן מכבי ראשון לציון ב-30 בנובמבר 2018 ובשלוש השנים שלו על הקווים בעיר היין הוביל את הקבוצה פעמיים ברציפות לגמר הפיינל פור ופעמיים ברציפות לגמר גביע המדינה, כולל בעונה החולפת, אולם לא הצליח לזכות בתואר.

גודס החל את קריירת האימון שלו במכבי ראשון לציון ב-2004 ואותה עזב לאחר שנתיים לטובת משרת עוזר המאמן במכבי תל אביב. את יד אליהו הוא עזב לטובת הפועל ירושלים ב-2008 וממנה חזר פעם נוספת לתפקיד עוזר מאמן מכבי תל אביב, כשבין לבין אימן את נבחרת העתודה. ביוני 2014 הוא החליף כמאמן מכבי תל אביב את דייויד בלאט שעזב ל-NBA, אבל פוטר לאחר כשנה כשלא הצליח לזכות באליפות והקבוצה החלה גם את עונת 2015/16 עם מספר הפסדים רצופים ביורוליג. ב-2017/18 גודס שב למכבי תל אביב כעוזר מאמן בפעם השלישית, אולם פוטר בנובמבר 2018 ולאחר כעשרה ימים מונה למאמן מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully