וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.12: "סולואי סגור בצ'לסי", אספי מתקרב לברצלונה

בלם פנרבחצ'ה יעלה לבלוז כ-20 מיליון יורו, המגן הוותיק יצטרף לבארסה? ניוקאסל פותחת ארנק וזובאס הצטרף למושבה הישראלית

תקציר: כל שערי המחזור ה-15 של הפרמיירליג/ספורט1

העברות

* ווילי קבאז'רו בן ה-40 חתם לחודש בסאות'מהפטון, בצל הפציעות של אלכס מקארת'י ופרייזר פורסטר. השוער הארגנטינאי היה שחקן חופשי מאז שסיים את חוזהו בצ'לסי בתום העונה שעברה ולכן הוא רשאי להצטרף לסוטון כבר עכשיו. בינואר הוא והמועדון יחליטו אם להאריך את ההסכם איתו עד תום העונה.

* אמיליוס זובאס הצטרף למושבה הישראלית בארוקה. שוער בני יהודה לשעבר היה ללא קבוצה מאז הקיץ והוא חתם עד סוף העונה בקבוצתם הפורטוגלית של אור דסה ועומרי אלטמן. הליטאי בן ה-31 שיחק בעונה שעברה באדנה דמירספור הטורקית.

שמועות

* מאורו איקרדי לא מתכוון לעזוב את פריז סן ז'רמן בינואר הקרוב, אלא אם כן המועדון יביע כוונות להעבירו לקבוצה אחרת. החלוץ הארגנטינאי, שכבש רק שלושה שערים העונה והיה מרוכז בעיקר בפרשת הבגידה שלו באשתו וונדה נארה, לא משחק תפקיד מרכזי בקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, אך לאחרונה חזר להתאמן לצד חבריו ויקווה להציג יכולת משופרת בהמשך.

* מאמן נבחרת הונגריה, מרקו רוסי, טען אתמול: "אטילה סולואי יעבור מפנרבחצ'ה לצ'לסי. נכון, קבוצות מספרד עוקבות אחריו, אבל המעבר שלו לצ'לסי סגור". הטורקים רכשו את הבלם בן ה-23 מאפולון לימאסול תמורת 2 מיליון יורו בינואר 2021 והם צפויים למכור אותו תמורת 20 מיליון.

* השיחות בין ברצלונה לססאר אספיליקואטה עלו שלב ומגן צ'לסי עשוי לשוב לליגת הספרדית אחרי 12 שנים, 10 מתוכן במערב לונדון. אספי בן ה-32 יסיים את חוזהו בסטמפורד ברידג' בקיץ ולפחות כרגע הצדדים מדברים על נחיתה שלו בברצלונה רק בתום העונה ולא בינואר. הוא עבר מאוסאסונה למארסיי ב-2010 וכעבור שנתיים נמכר לצ'לסי.

* ההערכות הן שבצל הפייר פליי ניוקאסל תוכל להוציא "רק" כ-50 מיליון ליש"ט על רכש בינואר ובאנגליה מדווחים: המטרות העיקריות הן בלם וחלוץ והשמות החמים ברשימה הם טייריס קמפבל (סטוק סיטי), בן מי (ברנלי) וג'יימס טרקובסקי (ברנלי).

* המאבק על רנאטו סאנצ'ס - כך על פי התקשורת באנגליה ובאיטליה - הוא עכשיו דו ראשי בין ארסנל למילאן. הקשר הפורטוגלי (24) עשוי לעזוב את ליל כבר בינואר, אבל הצרפתים יידרשו עליו סכום שנע סביב 30-35 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully