וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי עצירים: ניצחון שביעי ברציפות לניו אינגלנד, 10:14 בבפאלו

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 7:39

מאק ג'ונס הצליח למסור רק פעמיים במשחק שלם בתנאי המגרש הקשים בבפאלו, אבל הפטריוטס ניצחו 10:14 והתבססו בראש טבלת ה-AFC מזרח

לפני חודשיים זה לא נראה כך, אבל ניו אינגלנד פטריוטס דוהרת לפלייאוף. הקבוצה של ביל בליצ'יק (4:9) עמדה הלילה (בין שני לשלישי) בפני משוכה גבוהה מאוד כשהתארחה בבפאלו, ניצחה 10:14 את הבילס (5:7) ופתחה פער של משחק וחצי בראש ה-AFC מזרח. זה היה הניצחון השביעי ברציפות של ניו אינגלנד.

התנאים תחת הרוח העזה בבפאלו לא היו פשוטים. טאצ'דאון של דמיאן האריס בריצה ל-64 יארד יחד עם המרה לשתי נקודות העניקו לניו אינגלנד יתרון 0:8, כשמסירה של ג'וש אלן לגבריאל דיוויס הורידה ל-8:7. הפטריוטס חזרו ל-7:11 עם שער שדה של ניק פולק ונענו באחד מנגד - 10:11. בתחילת הרבע הרביעי הבקיע פולק עוד שער שדה והעלה ל-10:14, לקראת הסיום ניסו אלן והבילס לשעוט לדרייב מנצח אבל נעצרו בדאון רביעי והניצחון נשאר בידי ניו אינגלנד.

ועכשיו לסטטיסטיקה המלבבת של הקוורטרבק המנצח. מאק ג'ונס ניסה למסור שלוש (!) פעמים, השלים שתיים ממסירותיו ל-19 יארד תחת הרוח החזקה. הפטריוטס הפכו לקבוצה הראשונה מאז 1978 שמנסה להשלים רק מסירה אחת במחצית הראשונה. מרשים ביותר. 145 יארד וטאצ'דאון לאלן לא הספיקו כדי להכניע את משחק המסירה העוצמתי של ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully