וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון נכנעה 116:110 לאינדיאנה

הישראלי קלע סל אחד בלבד (1 מ-4 מהשדה), קטף 3 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים וחטף כדור, אך קבוצתו ספגה הפסד שלישי ברציפות לראשונה העונה. סאבוניס כיכב עם דאבל דאבל

שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון באימון פלייר/אתר רשמי גולדן סטייט

וושינגטון וויזארדס נכנעה הלילה (בין שני לשלישי) 116:110 בחוץ לאינדיאנה פייסרס וספגה לראשונה העונה שלושה הפסדים ברציפות. לוויזארדס זהו גם הפסד רביעי בחמישה משחקים והם במאזן 11:14 ואילו הפייסרס בזכות הניצחון ב-16:10.

דני אבדיה לא פתח בחמישייה גם הלילה ובסך הכל שותף ל-16 דקות, במהלכן קלע 2 נקודות בלבד (סיים עם 1 מ-4 מהשדה), קטף שלושה כדורים חוזרים, מסר שלושה אסיסטים וגם חטף כדור, אבל קבוצתו רדפה אחרי המקומיים מפתיחת המשחק והוא התקשה להשפיע בהתקפה ובהגנה, למעט מספר דקות טובות ברבע השני.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול אינדיאנה פייסרס. רויטרס
קשיים בהתקפה ובהגנה. אבדיה מנסה לחסום את בריסט/רויטרס

בעונה שעברה הוויזארדס הדיחו את הפייסרס ממשחקי הפליי-אין שקודמים לפלייאוף ומי שלא נתן לזה לקרות הפעם היה הליטאי דומנטאס סאבוניס, שרשם דאבל-דאבל נפלא של 30 נקודות, 10 כדורים חוזרים וגם מסר 6 אסיסטים והוסיף שלוש חטיפות.

הפייסרס השתלטו על המשחק וכבר אחרי 12 דקות הוליכו ביתרון דו ספרתי (18:28), ולמעשה משם לא אפשרו לוויזארדס לחזור למשחק. יתרון השיא אמנם הגיע ל-17 נקודות בלבד, אך בכל פעם שהאורחת מוושינגטון הראתה שהיא מתחילה לחזור למשחק ולצמק את הפער, סאבוניס וחבריו מנעו זאת מהם ורצו מחדש.

כריס לוורט בלט גם כן בשורות הפייסרס עם 19 נקודות ומלקולם ברוגדון הוסיף 17, בעוד בראדלי ביל הוביל את קלעי הוויזארדס עם 34 נקודות, אך לא יכול היה למנוע הפסד שלישי ברציפות לראשונה העונה ורביעי בחמישה משחקים. 14 נקודות קלעו גם דניאל גאפורד וקייל קוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully