וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של בנזמה לא חמורה, ריאל מדריד תנסה להכשירו לדרבי

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 13:40

הסקורר הצרפתי שנפצע מול סוסיאדד סובל ממתיחה בלבד ובניגוד להערכות המוקדמות, עשוי להיות כשיר לקרב מול האלופה ביום ראשון

תקציר: אתלטיקו מיניירו - ברגנטינו 3:4/ספורט1

אחרי פתיחת עונה נהדרת שהיוותה המשך ישיר ליכולת שלו בעונה שעברה, קארים בנזמה נפצע במשחק הליגה האחרון נגד ריאל סוסיאדד והוחלף בשלב מוקדם, מה שלא מנע מהבלאנקוס לנצח 0:2. בריאל מדריד חששו שהחלוץ ייעדר תקופה ארוכה, אך בדיקות שעבר לא מצאו פגיעה חמורה בשריר רגלו השמאלית של בנזמה והמשמעות היא שהוא יוכל לחזור בעוד כמה ימים לפעילות.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם קארים בנזמה. Soccrates Images, GettyImages
הפציעה שלו לא חמורה. בנזמה/GettyImages, Soccrates Images

בנזמה יחמיץ בוודאות את משחק ליגת האלופות ביום שלישי נגד אינטר, אבל השאלה הגדולה היא האם הוא יהיה כשיר לקרב הגדול מול אתלטיקו מדריד ביום שלישי. ההערכות הראשוניות סברו שהוא יחמיץ את המשחק, אך כעת יש אופטימיות גדולה יותר שבנזמה יוכל לעמוד לרשות אנצ'לוטי במפגש מול האלופה במחזור הבא.

בנזמה, שכבש כבר 12 שערים העונה רק בליגה, היה בכושר נהדר עד הפציעה שלו אבל הפציעה שלו החזירה לעניינים את לוקה יוביץ', שקיבל הזדמנות לעלות לשחק מול סוסיאדד ולקח אותה בשתי ידיים עם גול ובישול ב-0:2. יוביץ' יפתח בהרכב אם בנזמה לא יהיה כשיר לדרבי וגם מול אינטר הוא עשוי לקבל את חולצת ההרכב לצד ויניסיוס הלוהט.

ריאל מדריד כבר הבטיחה את העפלתה לשמינית גמר האלופות, אך צריכה תיקו מול האיטלקים כדי להבטיח את ראשות הבית, מה שיקנה להם ככל הנראה מפגש יותר נוח בשלב הנוקאאוט. בליגה ריאל מדריד פתחה פער עצום של 10 נקודות על פני אתלטיקו מדריד, שהפסידה במפתיע בביתה למאיורקה במחזור האחרון. מבחינת הקולצ'ונרוס, המשחק מול ריאל מדריד הוא ההזדמנות האחרונה לחזור למאבק האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully