וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון העשן צוין בדו"ח, מכבי תל אביב תעמוד לדין משמעתי

6.12.2021 / 12:59

דניאל בר נתן ציין שהרימון שנזרק מהיציע שאיכלס את אוהדי הצהובים בטדי גרם להפסקת המשחק לארבע דקות. במועדון מצפים ליותר מדן ביטון וקניקובסקי, דריכות גדולה לקראת מינוי מאמן קבוע: "אולי יוצג עד סוף השבוע"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב שוב תעמוד לדין בגין אירוע שהיה ביציע אוהדיה. דניאל בר נתן, שופט המשחק אמש (ראשון) בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים בטדי, ציין הבוקר בדו"ח שלו שעם פתיחת המשחק נפתח רימון עשן ביציע הדרומי באיצטדיון שאיכלס את אוהדי מכבי תל אביב וכתוצאה מכך, הוא נאלץ להפסיק את המשחק לארבע דקות עד שהתפזר העשן וניתן היה לחדש את המשחק.

בר נתן גם ציין בדו"ח שלו את האבוקה שנפתחה ביציע המזרחי של אוהדי בית"ר ירושלים, אבל כתוצאה ממנה לא הופסק המשחק וגם הקבוצה מהבירה תעמוד לדין. אגב, מי שביקש את הפסקת המשחק היה במאי הטלוויזיה שטען כי הראות בלתי אפשרית בגלל העשן. על המגרש עצמו הרגיש בר נתן שניתן להמשיך ולקיים את המשחק למרות פיזור העשן. במכבי תל אביב לא מבינים מדוע ממשיכים האוהדים לפתוח רימוני עשן או אבוקות שגורמים לנזקים למועדון ולעצמם.

ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב עם השופט דניאל בר נתן. דני מרון
מרוצים מהווינריות שלו. ברנדלי קובאס/דני מרון

בתוך כך במועדון חשים הבוקר הקלה מסויימת אחרי הניצחון אמש בטדי. "היינו עם הגב אל הקיר אחרי התיקו מול נוף הגליל", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "התחושות היו שאם נפסיד את המשחק בטדי ניכנס למשבר עמוק. עכשיו אחרי שעשינו את העבודה אפשר לנסוע לקונפרנס ליג ביום חמישי ולסיים את שלב הבתים בצורה יפה עם ניצחון חוץ שייתן למועדון עוד כסף".

בקבוצה היו מרוצים מהאופן שבו השתלב אופיר דוידזאדה בהרכב, מהגישה הווינרית של ברנדלי קובאס, מכך שסטיפה פריצה חזר להבקיע ומזה שדן גלזר חזר לשחק ואולי זה סימן שהוא יוכל להתמודד עם הפגיעה במיניסקוס ללא צורך בניתוח. מנגד, במועדון מצפים ליותר מדן ביטון ומגבי קניקובסקי שעלו אתמול יחד כדי לייצר יותר וירטואוזיות ומצבים לחלוצים, אבל לא היו עד הסוף במשחק. אדוארדו גררו שנכנס כמחליף, זכה הבוקר למחמאות על זה שהוא לא מוריד את הראש ונלחם על כל דקת משחק שהוא מקבל בתקווה שיקבל יותר אשראי מברק יצחקי.

במועדון חשים שמינוי המאמן הולך לקרות ממש בימים הקרובים וקיימת דריכות גדולה לראות במי בחר מיטש גולדהאר. "לא אתפלא אם המאמן יוצג עד סוף השבוע ואולי אפילו קודם", הדגיש גורם בסביבת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully