וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי תל אביב: "עובר עלינו משהו לא טוב". ווילבקין יעמוד לדין?

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 20:08

הצהובים הפסידו במשחק רע מאוד לנס ציונה ובקבוצה מודאגים מהגישה למשחק, בלייזר: "צריכים לבוא יותר מוכנים". הגארד שהורחק עשוי לעמוד לדין בעקבות דוח השופטים. ניצחון לקאזאן לפני המפגש עם הדאבליסטית בחמישי

מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסד הליגה השלישי שלה בשמונה משחקים, הפעם מול עירוני נס ציונה בחוץ 87:73. הקבוצה של יאניס ספרופולוס נכנסה לפיגור משמעותי מול הכתומים מהרבע השני, ומלבד ניסיון קאמבק ברבע האחרון, היא לא הייתה במשחק. מכבי איבדה 20 כדורים והפסידה במדד בצורה מוחצת - 101:70 לטובת נס ציונה.

בקבוצה סיימו את המשחק עם לא מעט דאגה. בבוקר איבדה מכבי את רומן סורקין לחודש וחצי בגלל פציעה באגודל, בערב אמנם קיבלו 10 נקודות מג'ייק כהן במשחק טוב שלו, אך יתר הישראלים תרמו 12 נקודות, כשגם הזרים מלבד סקוטי ווילבקין לא מופיעים. ווילבקין סיים את הערב עם 19 נקודות, כולל 6 שלשות, אך הורחק במהלך הרבע הרביעי בעבירה טכנית שנייה, וייתכן שבעקבות דוח השופטים היום אף יועמד לדין באיגוד הכדורסל.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הזר היחיד שהופיע, עד שהורחק. סקוטי ווילבקין/קובי אליהו

"חזרנו ממדריד עם מצב רוח מוזר", ניסה אחד מאנשי מכבי להסביר במהלך הלילה את העובדה שהקבוצה לא הופיעה בנס ציונה, "מצד אחד הפסדנו את המשחק, מצד שני שיחקנו טוב. הייתה תחושה שאנחנו בסדר, שאנחנו לא ברצף של הפסדים, עכשיו אין ספק שמשהו לא טוב עובר עלינו ונצטרך להגיב במשחק הקרוב נגד קאזאן".

"מהרגע הראשון היינו קצת חסרים באנרגיות נתנו להם להרגיש בנוח והיינו צריכים לרדוף אחריהם כל המשחק", סיכם עוז בלייזר את ההתמודדות, "היו רגעים ששיחקנו טוב, אבל לא לקחנו ריבאונד התקפה, הם קלעו 87 נקודות שזה יותר מדי לכל קבוצה נגדנו. צריכים להרים את הרמה ולהיות יותר אגרסיביים. בדרך כלל אחרי שמפסידים רוצים להוכיח, גם בליגה, אנחנו רוצים לחזור לעצמנו כי לא נראינו כמו שצריך. זה קורה וחבל שזה קרה, אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים, צריכים ללמוד מזה, זה קורה לנו במשחקי החוץ, אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים, זה עלינו השחקנים, נקווה שנגיב במשחק הבא".

יפתח זיו שחקן מכבי תל אביב עם דרק וויליאמס. קובי אליהו
הפסד כואב במדריד, תבוסה בנס ציונה. שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים/קובי אליהו

הפורוורד הוסיף על הבעיות של מכבי ואמר: "אנחנו צריכים למצוא את היציבות, לדאוג שההופעות הפחות טובות יהיו יותר מינוריות במהלך העונה, יש לנו עליות וירידות במהלך משחקים, יש לנו חבר'ה טובים בחדר ההלבשה, החדר הלבשה מחובר. אנחנו רוצים לצאת מזה, אנחנו שמחים לחזור לבית שלנו אחרי הרבה זמן שלא היינו שם. מקווה שנראה את מכבי הלוחצת, אגרסיבית שמשחקת טוב".

"נקווה שנתחיל רצף טוב. כולם אצלנו רוצים, הבעיה היא של ריכוז ולא של מאמץ. אני מנסה לדאוג שכולם יהיו באותה צורה ואנחנו עושים את זה. אם נהיה מספיק מרוכזים ואנחנו צריכים לטרוף את המגרש לא משנה מי מולנו, זה לא עניין של יום, צריכים לעשות את זה".

לבסוף התייחס בלייזר לפציעה של סורקין: "כל שחקן בקבוצה שנפצע זה פוגע בנו, כל אחד יצטרך להרים את הרמה שלו כדי לכפות על זה. רומן עשה עבודה טובה בליגה וביורוליג. אני מקווה שהוא יתאושש כמה שיותר מהר, לכל אחד יש את התפקיד שלו, כולם כאחד צריכים להתעלות".

ג'ון בראון שחקן קאזאן. רויטרס
ניצחון קליל לפני המפגש עם הצהובים בחמישי. קאזאן/רויטרס

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג בחמישי הקרוב קאזאן ממשיכה להראות נהדר ב-VTB, כאשר הערב (שני) היא הביסה 72:92 בחוץ את צמוקי מינסקי במסגרת המחזור השמיני. ארטם קלימנקו ומרקו ספיסו הוליכו את קלעי המנצחת עם 14 נקודות כ"א. קאזאן מוליכה את הליגה האזורית בתום שמונה מחזורים כשהיא עם שבעה ניצחונות והפסד אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully