וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "צריך לשנות מנטליות, אנחנו לא יכולים לשחק כמו היום"

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 21:20

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב מחוסר הריכוז של שחקניו בהפסד לנס ציונה: "מה שהראינו היום זה לא הרמה של השחקנים. לא מגיע לנו להיראות ככה"

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם ג'יימס נאנלי. קובי אליהו
מסמל את חוסר המחויבות? ווילבקין/קובי אליהו

זה כבר נהיה מדאיג, זה כבר נראה לא טוב. מכבי תל אביב הפסידה הערב (ראשון) 87:73 לעירוני נס ציונה, והמשיכה במאזן החוץ הרע שלה העונה. האלופה הישראלית, שהגיעה אחרי הפסד דחוק וכואב במדריד לריאל, איפשרה ליריבה לקלוע 37 נקודות מ-20 איבודי כדור, נראתה במשך דקות ארוכות אפאטית והפסידה בצדק מוחלט. זה הפסד שלישי של מכבי תל אביב בארבעה משחקי חוץ בליגה העונה כשהיא מנצחת רק את מכבי ראשון לציון החלשה. סקוטי ווילבקין ספג שתי עבירות טכניות של עצבים, והורחק.

יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "לא היינו מוכנים מנטאלית. במחצית הראשונה אפשרנו להם הרבה ריבאונדים בהתקפה שגרמו לנו לבעיות, במחצית השנייה איבדנו 8 כדורים ברבע השלישי ו-20 איבודים בסך הכל, שנתנו להם לקלוע נקודות קלות במעבר. לא היינו במשחק. דיברתי עם השחקנים בחדר ההלבשה, אמרתי להם שאנחנו צריכים לשנות מנטליות כי אנחנו לא יכולים לשחק כמו היום. אנחנו צריכים להיות מוכנים, לשחק בריכוז, כי כל קבוצה עולה נגדנו מוכנה.

"אני לא מחלק את הקבוצה, כל השחקנים שלי אותו דבר ואני מאמין בכולם. מה שהראינו היום זה לא הרמה של השחקנים. אמרתי להם שלא מגיע לנו להיראות ככה, במיוחד עם הרמה שלנו, ואנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו. אין תירוצים עם זה שהפסדנו במדריד, ולא היינו מוכנים למשחק הקשה הזה.

"אנחנו צריכים להגיב ולשחק ברמה שלנו. זו לא הרמה שלנו. במדריד שיחקנו משחק טוב מאוד והגיע לנו לנצח, אבל המשחק ההוא נגמר והיינו צריכים להיות מוכנים למשחק הבא, ואני לא אוהב את זה".

על ההרחקה של ווילבקין: "הוא היה מתוסכל וזה רע. הוא צריך להבין שהוא צריך להישאר בפוקוס. בעבירה הטכנית השנייה הייתה עליו עבירה שלא נשרקה לדעתי. אנחנו צריכים להיות יותר עקביים מנטאלית, השחקנים שלנו מספיק חזקים מנטאלית, אנחנו צריכים למצוא את העקביות בראש שלנו ואז נהיה עקביים גם על המגרש".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משהו לא עובד. ספרופולוס/קובי אליהו
יפתח זיו שחקן מכבי תל אביב עם דרק וויליאמס. קובי אליהו
יפתח זיו שחקן מכבי תל אביב עם דרק וויליאמס/קובי אליהו

המאמן המנצח ליאור ליובין: "באנו עם האנרגיה הנכונה והמוטיבציה הנכונה וזה החלק הקל כי מול מכבי זה תמיד נמצא. צריך לשמור על זה ל-40 דקות, כי מכבי קבוצה קשוחה, אם אתה ישן בנקודות הזולות אתה משלם מחיר, ככה הם חזרו למשחק. השחקנים עשו עבודה נהדרת בלהישאר מרוכזים. היה לנו יותר זמן להתכונן למשחק, וידענו להמשיך את המומנטום של לפני הפגרה. זה סוכריה אדירה לאוהדים שלנו וזה יוצר אנרגיה נהדרת לקבוצה".

פרנק בארטלי: "נכנסנו לקצב טוב. ידענו שזה יהיה אתגר, לשחק נגד קבוצת יורוליג, אחת הטובות בעולם, לא היינו צריכים יותר מוטיבציה מזה. נשארנו ביחד מתחילת העונה, אנחנו נלחמים חזק, מתאמנים חזק ונשארים ביחד, וכשאנחנו משחקים ככה אנחנו יכולים לנצח. זה נותן לנו הרבה ביטחון, היה לנו הרבה ביטחון גם לפני זה, אבל לנצח קבוצה כזאת יעזור לנו. אני לא יכול להיות יותר גאה בחברים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully