וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ראשון לציון וגיא גודס רוצים לחזור לנצח נגד גלבוע/גליל

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 17:43

המחזור השמיני בליגת העל: הכתומים עם שני זרים חדשים רוצים לצאת מהמקום האחרון נגד הקבוצה מגן נר (19:00). הפועל גליל עליון תציג את ג'ונתן סטוב כשתארח את בני הרצליה (20:15)

משחקי המחזור השמיני בליגת העל יינעלו מחר (שני). נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון תנסה לרשום את ניצחונה השני בליגה כשתארח את גלבוע/גליל. בקרב צמרת מפתיע תארח העולה החדשה הפועל גליל עליון את בני הרצליה.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון עם יצחק פרי. ברני ארדוב
הקבוצה שלו משוועת לניצחון. גודס/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע/גליל (19:00)

הנתונים: 16 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בבית מכבי - כשהמאזן עומד על 8:8. נתנאל ארצי שיחק שלוש עונות טובות מאוד בגלבוע/גליל, אך דווקא בראשון לציון שלא מצליחה הוא רושם לראשונה ממוצע דו ספרתי של נקודות. לארצי יש בעיית קליעה בבית מכבי עם שלשה מוצלחת אחת מ-9 ניסיונות לעומת 13 שלשות מ-24 ניסיונות בארבעת משחקי החוץ של הקבוצה.

במרכז ההתמודדות: דיימון סימפסון. הסנטר המנוסה חוזר לראשון לציון והחליף את מאליק דיים. הוא ינסה לייצב את משחק הפנים החלש של הכתומים בניסיון לצאת מהתחתית.

בכמה מילים: אחרי פגרה מלאת התנדנדויות חוזרת ראשון לציון לפרקט, כשגיא גודס ממשיך למרות הביקורת הקשה של יצחק פרי. על הפרקט ישחקו שני שחקנים חדשים - דיימון סימפסון שחוזר לקבוצה - ומוריס ווטסון שהצטרף מפולין. מאליק דיים כבר שוחרר ומוריס קמפ לא אמור להיות בסגל וצפוי לעזוב את המועדון עוד לפני המשחק. בגלבוע/גליל לא רוצים לתת לבעיות של הקבוצה הביתית להשפיע עליהם, והם יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תהפוך את הסיכוי שלהם להגיע לרבע גמר גביע המדינה לנמוך. קיילב ווסון, שלא שיחק העונה בליגה בשל פציעה, חזר לאחרונה לאימונים.

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו. ברני ארדוב
משחק חוץ קשה. אונואקו/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - בני הרצליה (20:15)

הנתונים: הפועל גליל עליון היא הקבוצה היחידה שבמאזן חיובי במשחקי החוץ שלה בליגה אחרי שניצחה בכל משחקיה עד כה, אך בבית היא במאזן שלילי עם ניצחון אחד משלושה משחקים. שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בשנת 2008 נגמרו בניצחון חוץ. היתרון של גליל העונה הוא במשחק ההגנה, כשרק מכבי תל אביב סופגת פחות ממנה בממוצע למשחק.

במרכז ההתמודדות: צ'ינאנו אונואקו. אחרי פתיחת עונה נהדרת, הסנטר של הרצליה נמצא בירידה מסוימת עם 11 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

בכמה מילים: הקבוצה של ברק פלג יצאה לפגרה צמודה למקום הראשון בטבלה, והיא רק רוצה להמשיך לצבור ניצחונות כדי להמשיך את העונה הנהדרת שלה. גליל תופיע סוף סוף עם ארבעה זרים אחרי שצירפה את ג'ונתן סטוב מהליגה האלבנית והוא כבר הספיק לשחק בליגה הבלקנית. נמרוד לוי, שהצטיין גם במדי נבחרת ישראל, יקבל לפני המשחק את תואר השחקן הישראלי של חודש נובמבר בליגת העל. בבני הרצליה נחושים להתאושש אחרי ההפסד בחוץ להפועל חולון, ויודעים שהם קרובים להבטיח את מקומם ברבע גמר גביע המדינה. מוריס קמפ צפוי להצטרף לקבוצה מהשרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully