וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הובכה 87:73 על ידי עירוני נס ציונה

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 20:17

הצהובים בתצוגת נפל והפסד חוץ שלישי בארבעה משחקי חוץ בליגה. סקוטי ווילבקין העצבני הורחק בשתי עבירות טכניות. נס ציונה עם ניצחון חמישי ברציפות, בארטלי בלט עם 21 נקודות

מבוכה, השפלה, תצוגת נפל. כל מילה שתבחרו תהיה נכונה כדי לתאר את המשחק הרע של מכבי תל אביב (הערב) במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. הצהובים הפסידו 87:73 לעירוני נס ציונה, שרשמה ניצחון חמישי ברציפות וללא ספק אחד הקלים שבהם. מכבי תל אביב, שהגיעה אחרי הפסד דחוק וכואב במדריד לריאל, נראתה רע מאוד, אפשרה ליריבה לקלוע 37 נקודות מאיבודים, לא ממש שמרה והפסידה בצדק מוחלט. זה הפסד שלישי של מכבי תל אביב בארבעה משחקי חוץ בליגה העונה כשהיא מנצחת רק את מכבי ראשון לציון החלשלושה. הצהובים נראו בעיקר חסרי חשק וגם עצבניים וסקוטי ווילבקין ספג שתי עבירות טכניות של עצבים והורחק.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תצוגה אומללה של מכבי תל אביב. ווילבקין/קובי אליהו
גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
לא כוחות. גוט/קובי אליהו

סקוטי ווילבקין פתח את המשחק בסערה עם 9 נקודות ב-3 מ-3 מחוץ לקשת וסידר למכבי תל אביב 8:13. גולן גוט ענה לו וסגר את הרבע בצורה מצוינת, נס ציונה בפיגור 22:20 בלבד אחרי עשר דקות של כדורסל. גוט עם 8 נקודות ו-4 ריבאונדים. מכבי תל אביב פתחה טוב את הרבע השלישי ועלתה ל-27:32 כשדרק וויליאמס קולע שלשה. נס ציונה לא הורידה את הראש ואת הרגל מהגז ורצה 0:6, מה שגרם ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן. המארחת המשיכה להיראות טוב ושלשה של גולן גוט על הבאזר סידרה לה 39:46 במחצית.

מכבי תל אביב סיפקה תצוגת נפל ברבע השלישי כשהיא קולעת רק 12 נקודות וחוטפת 21 כשהיא כבר חוטפת 30 נקודות כתוצאה ישירה מאיבודים. בסוף הרבע זה 51:67 לנס ציונה, הצהובים בכלל לא במשחק. בארטלי עם 17 נקודות. מכבי תל אביב הצליחה כבר לצמק לשבע הפרש, אבל שוב איבודי כדור של ווילבקין נגמרו עם נקודות קלילות בצד השני בדרך ל-69:80. ווילבקין העצבני גם סימן ביטול בפניו של אחד השופטים, ספג בצדק טכנית שנייה והורחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם ג'יימס נאנלי. קובי אליהו
עצבני מאוד. ווילבקין/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נס ציונה: פרנק בארטלי 21 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 איבודים, טים סוארס 16, דיאנטה גארט 12 (5 מ-18 מהשדה), 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, גולן גוט 11 ו-6 ריבאונדים, ליאור קררה 10, סימיסולה שיטו 7 ו-5 ריבאונדים, טל דן 3.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 19 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 איבודים (הורחק), קמרון טיילור 12 ו-5 איבודים, ג'ייק כהן 10 ו-7 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי 9, דרק וויליאמס 7 ו-5 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 5, עוז בלייזר 5 (1 מ-7 מהשדה), ג'יילן ריינולדס 4 (1 מ-8 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, יפתח זיו 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully