וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב עם צמד נהדר, תאי בריבו ואליאל פרץ כבשו יחד

קשר אנדרלכט הבקיע שני שערים בליגה הבלגית לראשונה מאז דצמבר 2018 והוביל ל-2:3 על זולטה וארחם, הישראלים של וולפסברגר חגגו ב-0:3 על אלטאך. בישול לעבדה בניצחון סלטיק, צפו ב-0:5 של מרציאנו ופיינורד

תקציר ניצחונה של פיינורד 0:5 על פורטונה סיטארד/ספורט1

ליאור רפאלוב חגג הערב (ראשון) את הצמד הראשון שלו בליגה הבלגית מאז דצמבר 2018, אז במדי אנטוורפן, כשהוביל את אנדרלכט ל-2:3 מול זולטה וארחם. הקשר הישראלי כבש במחזור הליגה הקודם ובתווך גם בגביע, והמשיך ברצף שלו בדקה ה-21, כשהשתלט על כדור ברחבה עם החזה והפציץ מהאוויר ברגל ימין אל הרשת. אחרי 12 דקות השלים רפאלוב צמד עם בעיטה חדה לחיבורים אחרי הכנה של כובש השער הראשון ג'ושוע זירקזה, ובמאזנו העונה שישה שערי ליגה. הוא הוחלף בדקה ה-88 וקבוצתו במקום הרביעי.

* תאי בריבו קטע בצורת בת כחודש וחצי עם שער שהעלה את וולפסברגר ליתרון ביתי על ריינדורף אלטאך בליגה האוסטרית. החלוץ שנעדר מכמה משחקים בגלל פציעה, פתח בהרכב יחד עם אליאל פרץ ובדקה ה-38 ציין את שערו השביעי העונה בליגה. בריבו הוחלף בדקה ה-67, מחליפו כבש את השני אחרי שלוש דקות ופרץ התכבד בשער השלישי בדקה ה-77 שהיה הרביעי שלו העונה. הקשר יצא שתי דקות לאחר מכן, וולפסברגר במקום השני באוסטריה.

* ליאל עבדה בישל את השער השלישי של סלטיק ב-0:3 על דנדי יונייטד בחוץ. שחקן הכנף הישראלי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום ג'יימס פורסט, הכין בדקה ה-81 לליאם סקיילס האירי ופספס הזדמנות להבקיע בעצמו. ניר ביטון נכנס בדקה ה-70 וסלטיק עם ניצחון רביעי ברציפות, בפיגור ארבע נקודות מריינג'רס שמוליכה את הליגה הסקוטית.

* אופיר מרציאנו המשיך בשערה של פיינורד ושמר על רשת נקייה ב-0:5 הביתי על פורטונה סיטארד. בריאן לינסן כיכב עם שני שערים ושני בישולים, כשפיינורד במקום השני ובמרחק נקודה בלבד מאייאקס המוליכה. ביום חמישי תארח הקבוצה ההולנדית את מכבי חיפה בקונפרס ליג.

שחקן סלטיק ליאל עבדה נגד דנדי יונייטד. Craig Williamson/SNS Group, GettyImages
יכול היה גם לכבוש. ליאל עבדה/GettyImages, Craig Williamson/SNS Group

* יונתן כהן פתח בהרכב של פיזה ושיחק 56 דקות בניצחון החוץ 0:1 על קומו, שהושג בזכות שער עצמי שנכבש בדקה החמישית. הניצחון החזיר את פיזה לפסגת הסרייה B באיטליה.

* עומרי אלטמן נכנס כמחליף בדקה ה-37 בהפסד החוץ של ארוקה 2:1 לסנטה קלרה בליגה הפורטוגלית. אור דסה לא היה בסגל וארוקה רק שלוש נקודות מעל סנטה קלרה שנמצאת במקום המוליך למבחנים.

* מאוויס צ'יבוטה נכנס בדקה ה-63 בניצחון החוץ של לודוגורץ 2:4 על לוקומוטיב סופיה. ארבעת השערים נכבשו לפני עלייתו של צ'יבוטה מהספסל, וקבוצתו 10 יתרון 10 נקודות בפסגת הליגה הבולגרית.

* עידן גולן שיחק שלוש דקות כמחליף בניצחון החוץ של וולונטאר 0:2 על אוניברסיטטאה קראיובה. גבריאל תמאש כבש את הראשון של המנצחת בדקה ה-77 והיא במקום השלישי בליגה הרומנית.

* פרטיזן בלגרד, ללא ביברס נאתכו הפצוע, ניצחה 0:2 את נובי פזאר וממשיכה להוביל את הליגה הסרבית כשהיא בלתי מנוצחת אחרי 19 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully