וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לדין על הוונדליזם בבלומפילד, האוהדים יגיעו לנוף הגליל?

5.12.2021 / 11:52

הירוקים קראו לקהל להגיע (20:15, ספורט4) עקב הורדת המחירים, ארגוני האוהדים עדיין מחרימים. המועדון ישלם מחיר על הנזרקים שנגרמו נגד הפועל תל אביב? רודריגס עשוי לפתוח

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

הנהלת מכבי חיפה הוציאה הודעה ברשתות החברתיות בה היא קוראת לקהל להגיע למשחק הערב (ראשון, 20:15 בספורט4) מול הפועל נוף הגליל לאחר שהמחירים הורדו ל-60 שקלים לפני עמלה ויעלו לאוהדים 70 שקלים לאחר העמלה.

למרות ההודעה על הורדת המחירים וכן למרות הקריאה הרשמית של המועדון, ארגוני האוהדים ממשיכים לקרוא לקהל הרחב למחות ולא להגיע, כאשר הרצון העיקרי הוא להבהיר לכל ראשי הקבוצות שלא יהיה ניתן יותר לנסות להעלות מחירים לקהל הירוק שמגיע כידוע בהמוניו למשחקי חוץ וכן כמסר לכל קופות הכרטיסים שנושאי העמלות לא מקובל על האוהדים הירוקים.

אוהדי מכבי חיפה בבלומפילד. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים,
מכבי חיפה לדין. תוצאות התפרעות האוהדים בבלומפילד/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

כעת, השאלה הגדולה היא האם הקהל הרחב ייענה לקריאת המועדון ויגיע למשחק, כשמעט יותר מ-3,000 כרטיסים הוקצו לאוהדים הירוקים. אמש, עד סגירת המכירה נמכרו כ-500 כרטיסים לאוהדי חיפה ושתי הקבוצות מקוות שהמכירה היום תתעורר ואוהדים רבים של הירוקים יגיעו למשחק. גם בקרב הקהל הרחב הדעות חלוקות האם לאחר ההורדה המשמכעותית של המחיר יש להגיע או שמא צריך למחות ולשלוח מסר תקיף לכל ראשי הקבוצות ולקופות הכרטיסים.

בנושא אחר הקשור לאוהדים, תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את הירוקים בגין התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים בנסיבות מחמירות במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. כזכור, האוהדים הירוקים השחיתו כיסאות ביציעים שאכלסו אותם וריססו כתובות בתאי השירותים באצטדיון. בנוסף, האוהדים הירוקים זרקו מספר פעמים לעבר כר הדשא מצתים וכוסות שתייה, ובתוספת הזמן אף הדליקו רימון עשן ביציע, אך לא השליכו אותו למגרש.

עוד בוואלה!

מחירי הכרטיסים למכבי חיפה הורדו, הוכנבוים: "ניצחון יהיה נס חנוכה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
יפתח בהרכב? רודריגס/מאור אלקסלסי

בצד המקצועי ברק בכר ביקש מחניכיו להגיע באותו קצב ואותה דריכות כמו במשחק הדרבי ביום חמישי וכן ביקר אותם גם על העובדה שהיריבה העירונית הייתה יכולה לכבוש כמה שערים קלים במיוחד במהלך המשחק. חוסה רודריגס עשוי להיכנס להרכב על חשבונו של עלי מוחמד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully