וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: שער מוזר בתוספת הזמן הכריע את זהות העולה לליגה הבכירה בקולומביה

צפו בטירוף: עד לדקה ה-95 יאנרוס הוליכה 0:1 על מגדלנה, שהייתה זקוקה לניצחון כדי לעלות ליגה. זה נגמר במהפך מוזר וניצחון 1:2, כולל שער חשוד במיוחד. בקולומביה זועמים, גם קואדרדו הגיב: "בושה ענקית"

סקנדל בקולומביה: מגדלנה עלתה לליגה הבכירה אחרי ניצחון מוזר/צילום מסך

מכירות משחקים הן לא דבר חדש בדרום ומרכז אמריקה. אחת למספר חודשים, סיפור מכירה כזה או אחר מככב בכותרות העיתונים בחלק ממדינות דרום ומרכז אמריקה, כשברוב המקרים מדובר על קבוצות מליגות נמוכות. אלא שהלילה (בין שישי לשבת) קבוצה מהליגה השנייה בקולומביה שברה את כל השיאים.

הדרמה הייתה בשיאה, ערב המחזור האחרון בקולומביה. מגדלנה הייתה זקוקה לניצחון כדי להעפיל לליגה הבכירה במדינה, כשבמשחק המקביל פורטלזה, שגם כן הייתה בתמונת העלייה, הייתה צריכה לקוות שמגדלנה לא תנצח. בתוספת הזמן, פורטלזה הייתה בדרך הבטוחה לליגה הבכירה, למרות פיגור 2:1, בעקבות העובדה שבאותם רגעים גם מגדלנה הייתה ביפור, 1:0 מול יאנרוס.

אך עמוק בתוך תוספת הזמן "הצליחה" מגדלנה לכבוש שני שערים מהירים, להפוך את התוצאה ולהעפיל ברגע האחרון על חשבון פורטלזה לליגה הבכירה בקולומביה, עם הרבה עזרה של של יריבתה יאנרוס, שאפשרה לה לכבוש את שני השערים שהבטיחו העפלה, כולל אחד חשוד במיוחד שהפך כמובן ויראלי והוביל את הסיפור לככב כותרות של אתרי ספורט רבים ולא רק בקולומביה.

בעקבות הסקנדל, ארגון השחקנים בקולומביה דורש שהמשטרה המקומית תחקור את המקרה ותביא את האשמים לדין: "מה שקרה במשחק הזה הוא בושה גדולה לכדורגל הקולומביאני". "זו בושה ענקית, כל מי שהיה מעורב בסקנדל הזה חסר כבוד", צייץ המגן הקולומביאני של יובנטוס חואן קואדרדו. "זה מביך ומביש", הוסיף חברו לקבוצה מתיאוס אוריבה.

מנגד, מאמן פורטלזה נלסון פלורס שראה את קבוצתו מפספסת העפלה ברגע האחרון פרץ בבכי ואמר: "אמנם לא עשינו את המוטל עלינו כשלא ניצחנו, אבל אני מרגיש ששדדו אותנו. אפשר להפסיד, אבל לא בצורה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully