וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחזרה לנצח: חדרה רוצה למכור את סיסה, מרמנטיני מושך עניין

5.12.2021 / 10:07

הקבוצה שחררה לחץ אחרי ה-1:2 על סכנין: "ייתן לנו הרבה אוויר". הקשיים הכלכליים עלולים לטרפד את תכניות הרכש, הבלם יימכר לפני סיום חוזהו בקיץ? גישושים לגבי הברזילאי

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 1:2/ספורט1

הניצחון 1:2 אתמול (שבת) על בני סכנין שיחרר מעט מהלחץ שהיה בקרב אנשי הפועל חדרה. הקבוצה הצילחה לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון והפעם השחקנים של מנחם קורצקי גם הצליחו לראשונה העונה לכבוש במשחק ביתי.

בניגוד למשחק הקודם נגד מכבי פתח תקוה, אז פתחה חדרה ללא חלוץ טבעי והתקשתה להגיע למצבי הבקעה, הפעם החליט קורצקי לוותר על מערך שלושת הבלמים ולפתוח בהרכב התקפי יותר.

וויסאם רבאח, שתופקד לאחרונה כבלם, פתח בעמדת המגן השמאלי במקום איבאילו מרקוב המאכזבה, אבל מי שבלט במיוחד היה שובל גוזלן שקיבל את חולצת ההרכב וסיים עם צמד שערים.

שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה חוגג שער. דני מרון
כיכב עם צמד. גוזלן חוגג/דני מרון

"תיכף מסיימים סיבוב ראשון ואנחנו נמצאים במקום טוב מאוד", אמרו בקבוצה, "זה ניצחון חשוב שייתן לנו הרבה אוויר. נצטרך להמשיך בקצב הזה כי יש בחדרה קבוצה טובה וחזקה, אבל בלי עבודה קשה ובלי שנגיע מוכנים לכל משחק ולכל יריבה, לא נגיע לשום מקום".

במועדון היו רוצים להתחזק בסיום חלון ההעברות בקרוב בחודש ינואר, אבל בשלב זה הקשיים הכלכליים עשויים לטרפד את תכניות הרכש. לצד הרצון לצרף שחקנים, בחדרה היו שמחים למכור בשלב זה את הבלם ג'ונתן סיסה, שמסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית. אם הוא לא יימכר כעת, הוא יעזוב בחינם בסיום העונה.

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל חדרה בחימום. דני מרון
חדרה תמכור אותו? מרמנטיני/דני מרון

לאחרונה גם היו גישושים מצד מספר קבוצות לגבי החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, שחתום בחדרה גם לעונה הבאה, כך שאם תהיה קבוצה שתרצה אותו היא תצטרך לשלם עליו דמי העברה לחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully