וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבאס עלול לאבד את מקומו לדונארומה, פוצ'טינו: "אמבפה היה עייף"

שוער פ.ס.ז' עלול לשלם את המחיר בעקבות הטעות הקשה ב-1:1 מול לאנס, המאמן על הספסול של הכוכב: "לא רציתי להעמיס עליו"

מי היה מאמין שרק שער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן ימנע מפריז סן ז'רמן לספוג הפסד ליגה שני ברציפות? אמש (שבת) חילצה הקבוצה מעיר האורות 1:1 מול לאנס בזכות שער של ג'ורג'יניו וייאנדלום בדקה ה-92, במשחק בו שוב היא לא נראתה טוב.

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הציל נקודה. ויינאלדום/רויטרס

"פריז סן ז'רמן הייתה שאננה, לא ניסתה לתקוף ושיחקה כדורגל אפור", נתחו ב"לה פריזיאן", כשב"ל'אקיפ" הוסיפו: "הנקודה של פריז סן ז'רמן מול לאנס - לא פחות מנס".

על פי "לאקיפ", המשחק הזה עלול להיות האחרון של קיילור נבאס בין הקורות של הקבוצה. "האם נבאס איבד את אפודת השוער הראשון בתיקו מול לאנס?", נכתב באתר הפופולרי, אחרי שהשער שספגה קבוצה מהבירה הגיע בעקבות טעות קשה של השוער מקוסטה ריקה. "יש סיכוי לא רע שבעקבות הטעות הזו הוא ירד לספסל כשג'אנלואיג'י דונארומה יתפוס את מקומו".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא הצליח להושיע. מסי/רויטרס

"אני מאוד אוהב את המשחק של לאנס", פרגן מרקו וראטי ליריבה. "היא משחקת עם המון אומץ ונחישות. היה משחק אינטנסיבי עד לרגע האחרון ומגיעות ברכות ללאנס על הנקודה. מצד שני, גם אנחנו הראינו אופי ואני שמח שהצלחנו להבקיע שער בתוספת הזמן".

"מגיע ללאנס קרדיט", הוסיף מאוריסיו פוצ'טינו. "היא קבוצה אגרסיבית שמשחקת עם המון אנרגיה. היא הקשתה עלינו מאוד ואני חושב שראו את זה, אבל למרות זאת הצלחנו לשחק את הכדורגל שלנו וגם להבקיע. קיליאן אמבפה? הוא שיחק בכמה משחקים רצופים והרגיש מעט עייף, ולכן הוא לא פתח. לא רציתי להעמיס עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully