וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של מ.ס אשדוד: "קאמבק הרואי שכתוב בספרים"

5.12.2021 / 6:47

בקבוצה שהחלה את העונה בתחתית התלהבו מה-0:1 השלישי ברציפות שסגר צבירה של 14 מ-18 נקודות, הודות לשני הגיבורים מאוגנדה ולליגיונר שהתגלה כבינגו: "גם האופטימיים ביותר לא יכלו לתאר ארבעה ניצחונות ושני תיקו בשישה משחקים שרק שניים מהם בבית"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

שמחה גדולה במ.ס. אשדוד אחרי ה-0:1 המתוק על מכבי פתח תקוה אתמול (שבת) שסגר רצף מדהים של 14 נקודות מתוך 18 אפשריות בששת המשחקים האחרונים. מדובר בהישג יוצא דופן כי בששת המשחקים הראשונים של העונה עשתה אשדוד רק שלוש נקודות והיתה עמוק בתחתית.

"עשינו קאמבק הרואי כזה שכותבים עליו בספרים", אמרו אמש במ.ס. אשדוד. "גם האופטימיים ביותר לא יכלו לתאר ארבעה ניצחונות ושני תיקו בשישה משחקים שרק שניים מהם היו בבית". הניצחון אתמול בחוץ הושג הרבה בזכות שני השחקנים האוגנדים של הקבוצה. הבלם טימותי אוואני לקח עוד יותר על עצמו בשל הפציעה של ננאד צבטקוביץ' והיה נפלא בהגנה ואילו פאהד באיו מהצד השני כבש סוף סוף שער אחרי בצורת ארוכה שהובילה לכך שזקריה מוגיס כבר הועדף על פניו בחלק מהמשחקים.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. אריאל שלום
פתאום הם על הגל. שחקני מ.ס אשדוד אתמול/אריאל שלום

גם אתמול היה זה קני סייף עם בישול רביעי העונה שבלט מאוד ובאשדוד מרגישים שהצליחו לעשות מהלך אדיר כשהביאו את הליגיונר לארץ. סייף שיחק אתמול עם תפרים אחרי שנפצע במשחק הקודם ועל כך שיבחו אותו בקבוצה. גם הצעירים עוז בילו ושלו הרוש שמקבלים צ'אנסים לוקחים אותם בשתי הידיים ותורמים מאוד לקבוצה.

עכשיו רוצים באשדוד גם לנצח את שני המשחקים הבאים בבית מול קרית שמונה והפועל תל אביב. "רצף המשחקים ללא הפסד צריך להימשך", אומרים בקבוצה. "אפשר לעשות את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully