וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פתח תקוה התנפלו על הדוברת ושוב ניסו לפגוע ברכב של לוזון

כ-20 אוהדים המתינו למאמן וליו"ר ביציאה מהאצטדיון אחרי ההפסד לאשדוד, הדוברת קורין קליזמן ספגה צעקות וקללות. בקבוצה יחפשו בלם זר ושני שחקני התקפה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה הפסידה אתמול (שבת) 1:0 למ.ס. אשדוד המתאוששת, ורשמה את הפסדה השישי מתחילת העונה. פתח תקוה שנמצאת כעת מתחת לקו האדום, סוגרת שבוע חלש מאוד עם נקודה אחת מתוך תשע אפשריות אחרי הפסדים למכבי נתניה ואשדוד ותיקו מול הפועל חדרה במשחק שנערך באמצע השבוע.

בסיום, האוהדים למחות נגד המאמן גיא לוזון כשגם הפעם המשטרה אסרה עליהם הכנסת שלטים לאצטדיון. בסיום שוב חיכו כ-20 אוהדים למאמן וליו"ר אבי לוזון ושוב ניסו לפגוע ברכביהם ביציאה מהאצטדיון. האוהדים לא הסתפקו בכך והפנו את זעמם גם כלפי מנהלת הקבוצה והדוברת קורין קליזמן, כאשר התנפלו עליה בצעקות ובקללות.

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
נשמע אופטימי יותר. לוזון/אריאל שלום

התחושות במועדון קשות מאוד, אולם כפי שכבר פורסם, מעמדו של המאמן גיא לוזון כלל לא עומד על הפרק והוא יישאר בתפקידו לפחות עד סיום העונה.

לוזון, שנשמע כעוס מאד במשחקים האחרונים, נשמע הפעם אופטימי יותר, למרות ההפסד: "בניגוד למשחקים האחרונים, שבהם שיחקנו כדורגל לא טוב ולא יזמנו ולא סיכנו כלל את שער היריבה וגם היינו מבולגנים מבחינה הגנתית והתקפית, הפעם הקבוצה הציגה משחק כדורגל טוב, יצרנו מצבים, אבל זה לא מספיק טוב כי בסופו של דבר צריך גם לכבוש. לא הבקענו וכמו שאומרים בכדורגל, שילמנו על זה במזומן. רק אם נמשיך לשחק בדרך הזאת, נוכל להיחלץ מהתחתית".

בפתח תקוה צפויים להתחזק בשלושה שחקנים לפחות במהלך חלון ההעברות שיפתח בעוד חודש. הכוונה היא להחתים בלם זר ושני שחקנים נוספים לחלק הקדמי. הבלם הקמרוני גבי קיקי סיכם עקרונית את תנאיו, אך עדיין לא חתם באופן רשמי.

בפתח תקוה מחפשים בנרות חלוץ זר שיחתום עם תחילת החלון ועוד קשר התקפי שיוכל לתרום מספרים. מי שצפויים לעזוב בקרוב את הקבוצה הם צמד הזרים אלסאנה דומביה וירוסלב מיחאליק, שלא התאקלם ובקושי קיבל דקות משחק עד כה, כאשר גם בן רייכרט שפצוע מתנדנד וייתכן שישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully