וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי הרגיע לגבי בנזמה ואמר: "לא חושבים על אליפות"

מאמן ריאל מדריד היה מרוצה אחרי ה-0:2 על סוסיאדד והחמיא למיליטאו ואלאבה, מודריץ' על יוביץ': "היה טוב מאוד"

ריאל מדריד צלחה אתמול (שבת) מכשול נוסף כשניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד בחוץ. לוקה יוביץ', שנכנס בדקה ה-17 במקום קארים בנזמה שנפצע, בישל את השער הראשון לוויניסיוס הלוהט (47) וכבש בעצמו את השני בדקה ה-57. הבלאנקוס עם פער של שמונה נקודות בפסגה לפני המשחק של סביליה, עליה יש להם משחק עודף.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם קארים בנזמה. Soccrates Images, GettyImages
הרגיע לגבי בנזמה. אנצ'לוטי/GettyImages, Soccrates Images

קשר ריאל מדריד לוקה מודריץ', שהגיע לתמוך בנבחרת קרואטיה בחצי גמר גביע דייויס ביום שישי, אמר אחרי המשחק: "הליגה לא הוכרעה עדיין, אבל זה ניצחון חשוב מאוד. אנחנו שמחים עם הצורה בה העונה מתפתחת וצריכים להמשיך כך. רוטציה? זה תלוי במאמן וכשהוא משבץ אותנו בהרכב אנחנו צריכים לתת הכול, אנחנו בכושר טוב מבחינה פיזית". הקרואטי התייחס לניצחון במשחק החוץ: "לנצח באנואטה, אתה חייב לנצח כקבוצה וזה מה שעשינו. יוביץ' היה טוב מאוד, סיפק בישול וכבש אחרי שלא שיחק הרבה זמן. אני שמח מאוד בשבילו".

מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר: "זה היה משחק נגד קבוצה טובה בחוץ, אבל שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח, שיחקנו משחק שלם. הקבוצה מראה יציבות והמשכיות מבחינת תוצאות". האיטלקי התייחס אל הפציעה של קארים בנזמה ואמר: "הייתה לו איזו בעיה ולא רציתי לכפות עליו לשחק. הוא לא ישחק נגד אינטר, אולי יוכל לשחק ביום ראשון הבא. נבדוק אותו". על המשחק הוסיף אנצ'לוטי: "זה נראה פשוט, אבל זה לא היה פשוט. סוסיאדד קבוצה איכותית. מוקדם מדי כדי לחשוב על אליפות ואני מקווה מאוד שאף אחד לא חושב על זה. כל משחק הוא קרב".

אנצ'לוטי החמיא ליוביץ': "בשבילי יוביץ' חלוץ טוב, גם מריאנו. יש להם איכויות שונות מאלה של קארים, אנחנו משתמשים בלוקה פחות עבור החזקה בכדור, אבל הוא חלוץ חזק. הוא השתמש בגוף שלו בצורה נהדרת בשער הראשון". המאמן החמיא גם לבלמים שלו: "האיכות האישית של מיליטאו ואלאבה יוצאת דופן. מילי חזק פיזית ומדהים בגובה. הם משתלבים טוב. יש לנו צמד בלמים חזקים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully