וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ הילל: "אוריגי אגדה. יש לו פיניש מהטובים שראיתי בחיי"

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 23:02

הבלגי שוב כבש שער דרמטי ומכריע, וגם חשף מה אמר לו המאמן לפני שעלה למגרש. קלופ שיבח: "הוא פשוט גדול ברגעים הללו"

תקציר: וולבס - ליברפול 1:0/ספורט1

דיבוק אוריגי הפך בליברפול לכמעט מילה נרדפת לשערים מכריעים בדקות הסיום. הוא עשה את זה נגד ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות ב-2019 ובאותה עונה הכריע את הדרבי מול אברטון בדקה ה-96. הוא ניצח את ניוקאסל בדקה ה-86, והוא קבע 5:5 נגד ארסנל בתוספת הזמן בגביע הליגה, וגם ווסט ברומיץ' וטוטנהאם חטפו ממנו מאוחר. והיום גם וולבס.

אחרי שצ'לסי הפסידה לווסטהאם 3:2 בתחילת היום, בליברפול ידעו שניצחון יעלה אותם זמנית למקום הראשון - מעל הבלוז. אבל הם נתקלו ביריבה עיקשת שלא נשברה. הזמן חלף, הדקות עברו ובדקה ה-94 הבלגי עשה את מה שהוא עושה. שער ניצחון, 0:1, שלוש נקודות. אחרי המשחק אוריגי נשאל מה יורגן קלופ אמר לו לפני שנכנס כמחליף והשיב: "צא למגרש ותהיה אוריגי".

שחקני ליברפול חוגגים עם דיבוק אוריגי. Visionhaus, GettyImages
קלופ הודה: "אני לא מאמין שדיב עדיין איתנו". אוריגי/GettyImages, Visionhaus

"לחצנו עד הרגע האחרון ודיבוק אוריגי האגדי בא וגמר את הסיפור", אמר יורגן קלופ בסיום, "יש לו סיומת נפלאה ואם אנחנו, בליברפול, לא נדע את זה - אז מי כן? ראינו אותו עושה את זה כל כך הרבה פעמים. דיבוק הוא שחקן מדהים, הוא פשוט גדול ברגעים הללו. לנצח בדקה ה-95 מרגיש נהדר, אבל זה שהוא כבש הופך את זה אפילו למתוק יותר".

המאמן הגרמני המשיך: "דיב לא צריך להתחמם הרבה, הוא לא צריך הרבה זמן כדי להיכנס לעניינים. זה היה המשחק שלו, הוא היה יכול להיות עצמו ב-100 אחוז. להיות באזור הרחבה, להשתמש בגוף והטכניקה שלו, לסיים מצבים ברשת. באימונים הוא מבקיע הרבה שערים מהסוג הזה".

אוריגי שותף היום בפעם השלישית בלבד העונה בפרמיירליג. היו לו שתי דקות נגד קריסטל פאלאס, 14 דקות ושער בהפסד לווסטהאם והערב עוד 22 דקות. קלופ הודה היום: "הייתי בטוח שקבוצה אחרת תנסה לקנות אותו, שזה יקרה בגלל שהוא לא משחק הרבה. יום יבוא והוא ישחק בקבוצה אחרת אצל מאמן שייתן לו הרבה יותר דקות ממני. אני לא מאמין שהוא עדיין איתנו, אבל אני מאוד שמח שזה כך!".

המאמן המאושר סיכם: "הוא חלוץ ברמה עולמית ואדם נהדר. הוא הרבה זמן בליברפול והוא כבש כמה מהשערים הכי חשובים בהיסטוריה של המועדון הזה. הוא אחד מהשחקנים עם הפיניש הכי טוב שראיתי בחיי, אבל בקבוצה עם סגל איכותי כמו שלנו הוא לא משחק המון. יחד עם זאת, הוא בחור מאוד חיובי, הוא מאוד אוהב את ליברפול ורוצה לתרום".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי בפסגה האנגלית, ליברפול ניצחה בדקה ה-94

לכתבה המלאה

משחקי יום ראשון:

לידס - ברנטפורד (16:00, ספורט4)
מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס (16:00, ספורט1)
טוטנהאם - נוריץ' (16:00, ספורט2)
אסטון וילה - לסטר (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully