וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קטלו את ברצלונה: "חשבה יותר מדי על באיירן מינכן"

צ'אבי איבד את המאזן המושלם בליגה אחרי 1:0 ביתי לבטיס, אותה אלבה הגדיר כ"יריבה ישירה". ביקורת על המאמן שפתח עם קוטיניו: "השער שספגנו לא יכול לחזור על עצמו"

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

צ'אבי קיווה להגיע למשחק הגורלי מול באיירן מינכן ברביעי הקרוב כשהוא עדיין מושלם בליגה, אך ברצלונה ספגה הערב (שבת) הפסד 1:0 כואב בבית מול בטיס, יריבה ישירה במאבק על הכרטיסים לאירופה. בספרד לא ריחמו במיוחד על המאמן החדש של הקטאלנים, וב"אס" נכתב: "ברצלונה חשבה יותר מדי על באיירן מינכן. הרוטציות שצ'אבי ביצע נכשלו כבר מההתחלה. הוא התעקש להוציא את פיליפה קוטיניו מהתהום שהוא התדרדר אליו, הברזילאי ניסה אבל הרס כל מהלך שהוא החל".

כאשר הפסגה כבר מאוד רחוקה, גם המקום ברביעייה המובילה מתחיל להתרחק מברצלונה, והכרטיס לעונה הבאה של ליגת האלופות בסכנה ממשית. המאמן אמר: "אנחנו צריכים להיות חכמים יותר טקטית, לעצור את ההתקפות המתפרצות. ספגנו עונש גדול מדי על המשחק שנתנו. מאיפה שאני ראיתי את המשחק, היינו צריכים לנצח, אבל זו המציאות ואנו צריכים לקבל אותה. הגול שספגנו מטריד אותי כי עבדנו על זה".

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה מול ויקטור רואיס שחקן בטיס. רויטרס
בברצלונה לא אהבו את ההימור עליו. קוטיניו/רויטרס

צ'אבי הוסיף: "אני מקווה שזה לא ישפיע לקראת באיירן, כי נצטרך להילחם כמו חיות כדי לעלות שלב. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, ושאני יודע שהמשחק הזה חמק מאיתנו. הגול שספגנו לא יכול לחזור על עצמו".

אחד השחקנים המנוסים בסגל של צ'אבי, שעוד הספיקו לשתף פעולה עם הקשר האגדי בימיו כשחקן הוא ג'ורדי אלבה. המגן השמאלי, שהגיע עם הקטאלנים לגבהים בלתי נשכחים, נאלץ כעת להתרגל למציאות חדשה: "כשהיינו בשיאנו הם הבקיעו. אנחנו צריכים להשתפר מאוד. עשינו צעד אחורה נגד יריבה ישירה. אנחנו צריכים להיות יותר סבלניים עם הכדור אבל חושב שאפשר לראות דברים טובים".

גאבי שחקן ברצלונה לאחר פגיעת ראש. Alex Caparros, GettyImages
נבדק בבית החולים. גאבי/GettyImages, Alex Caparros

הקשר המבטיח של הקבוצה, גאבי, הוחלף במחצית הראשונה לאחר שנפגע בראשו. צ'אבי אישר לאחר המשחק כי הקשר הועבר לסדרת בדיקות בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully