וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אין ספק שאנחנו במשבר. המחאה נגדי לא משפיעה עליי"

מכבי פתח תקוה נכנעה לאשדוד ונותרה מתחת לקו האדום: "צריכים ניצחון שיפתח את הדרך". בן שמעון: "תראו איפה התחלנו ואיפה אנחנו היום"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה מתחת לקו האדום. המלאבסים הפסידו 1:0 למ.ס. אשדוד למרות שהם היו עדיפים, כשהחמצות רבות מונעות מגיא לוזון ושחקניו לצאת מהמשבר. האוהדים - למרות שהגיעו בכמות קטנה - שוב קראו למאמן להתפטר ונדמה שהלחץ במועדון הולך וגובר.

שחקן מכבי פתח תקוה לאמק בנדה. אריאל שלום
ייאוש במכבי פתח תקוה. בנדה/אריאל שלום

לוזון אמר בסיום: "במשחקים האחרונים שיחקנו כדורגל רע, היינו אנמיים ולא מסודרים. היום היה ההפך הגמור, היינו מסודרים והגענו למספיק מצבי הבקעה כדי להכריע את המשחק. חבל, זה מתסכל ומאכזב, אבל אמרתי לשחקנים שצריך להמשיך בדרך הזו. להרים את הראש, להיות חזקים במיוחד בראש. הם שחקני כדורגל טובים".

לוזון המשיך: "צריך איזה שער או ניצחון שיפתח את הדרך. עשינו הופעה טובה, אבל זה לא מעניין אף אחד, רק בדרך הזו אפשר להשיג נקודות. שינינו את המערך והפריסה שלנו הייתה טובה יותר. בסופו של דבר מה שהכריע את המשחק היה הרגל המסיימת. אתה צריך לכבוש כשאתה מגיע אל המצבים שלך. זה לא מנחם אותנו, אבל נמשיך הלאה. אין ספק שאנחנו במשבר, אבל אנחנו לא אפטיים ולא רואים פה ריבים בין השחקנים. ראיתם קבוצה שעשתה הכול כדי לנצח. נמשיך הלאה".

על מחאת הקהל אמר המאמן: "זה לא משפיע עליי, בשיא הכנות, גם על השחקנים זה לא משפיע. זה לא תירוץ. האוהדים בוחרים לעשות את זה, אני תפקידי להתעסק בחלק המקצועי וזה העיקר".

עוד בוואלה!

0:1 שלישי ברציפות: מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי פתח תקוה המידרדרת

לכתבה המלאה
פאהד באיו חוגג עם שחקני מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
פתיחת העונה הרעה הפכה לזיכרון רחוק. באיו ושחקני אשדוד/אריאל שלום

את עונת 2021/22 מ.ס. אשדוד פתחה עם שלושה הפסדים רצופים וחמישה הפסדים מששת המשחקים הראשונים. הדברים נראו אז רע מאוד מבחינת הקבוצה של רן בן שמעון, אבל פחות מחודשיים לאחר מכן, הקבוצה מעיר הנמל כבר נמצאת בחצי העליון של הטבלה.

בן שמעון אמר: "אמרנו בחדר ההלבשה לפני המשחק שאחרי שני ניצחונות מצפים ממך לבוא ולהוריד קצת כי זה חשוב ליריבה. הייתה מחצית ראשונה רעה שלנו, באנו לפה לנצח והיה קשה. השחקנים היו תשושים פיזית. חיכינו לרגע הנכון. מגיע כל הכבוד לשחקנים שמחזיקים מעמד, יש לי שחקנים עם לב גדול מאוד. באנו עם הרכב קצת מאולתר ואילוצים. זה הרכב שלא שיחק ביחד הרבה זמן. לשחקנים שלי היה משחק קשה מאוד היום. מכבי פתח תקוה קבוצה קשה מאוד. היה ברור שזה יהיה משחק של שער לפה או לשם. לא מגיעים להרבה מצבים נגד מכבי פתח תקוה, זה משחק של שער לפה ולשם ועדיף שהוא יהיה לצד שלנו".

על קני סייף: "הוא מגלה יכולות יוצאות דופן. אני מבין על מה מדברים. הוא שיחק עם 12 תפרים במצח. הוא יכול היה לא לשחק, אבל הוא גבר ובא לשחק. הוא אישיות יוצאת מן הכלל. יש פה חבורה ענקית של גברים. תראו איזה הבדל בין המקום שבו התחלנו למקום בו אנחנו נמצאים עכשיו".

משחקי המחזור הבא

בני סכנין - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
מכבי נתניה - הפועל תל אביב
הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב - הפועל חדרה
מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully