וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל אחרי איבוד הפסגה: "אסור לעזור לקבוצות שנגדנו"

צ'לסי ספגה שלושה שערים לראשונה העונה, המנג'ר לניב דוברת: "חייבים להתרכז כדי להישאר ברמות הגבוהות". וגם: המאזן מול ווסטהאם והרצף המדהים שנקטע

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 2:3/ספורט1

אחרי תקופה נהדרת ושהייה ממושכת בפסגת הטבלה, צ'לסי איבדה היום (שבת) את המקום בליגה האנגלית אחרי שנכנעה 3:2 לווסטהאם. עבור אלופת אירופה, שהוליכה פעמיים במהלך המשחק, זו הייתה הפעם הראשונה העונה שהיא סופגת כמות כזו של שערים. צ'לסי אף סבלה משתי טעויות לא אופייניות של השוער אדואר מנדי, שגרם לפנדל בשער הראשון של הפטישים ולא הצליח להדוף ניסיון הגבהה בשער הניצחון של המארחת.

אדואר מנדי שוער צ'לסי סופג שער. רויטרס
שתי טעויות לא אופייניות. מנדי/רויטרס

ואם ההפסד לא הספיק, אז זו גם הייתה הפעם הראשונה מאז דצמבר 2018 בה צ'לסי הפסידה בליגה אחרי שהובילה בירידה להפסקה. מאז אותו הפסד לוולבס תחת מאוריציו סארי, הבלוז הוליכו במחצית ב-48 משחקים, ניצחו ב-40 מתוכם וסיימו שמונה בחלוקת נקודות. כמו כן, זו הפעם השלישית בלבד ב-53 משחקים תחת תומאס טוכל שהלונדונים סופגים למעלה משני שערים.

עוד בוואלה!

ווינרים: 0:1 לליברפול על וולבס משער של אוריגי בדקה ה-94

לכתבה המלאה
מייסון מאונט, שחקן צ'לסי. רויטרס
היתרון במחצית לא הספיק. מאונט חוגג/רויטרס

בשנים האחרונות לצ'לסי יש רקורד לא טוב במשחקים אצל ווסטהאם. בשבעת הביקורים האחרונים במגרש של הפטישים, הבלוז יצאו בידיים ריקות ארבע פעמים. בתשעת הביקורים לפני כן, צ'לסי נכנעה רק פעם אחת. טוכל אמר לניב דברת בסיום: "עשינו יותר מדי טעויות. הובלנו בהתחלה, הובלנו שוב, וקיבלנו גול שהחזיר אותם למשחק. שלוש פעמים ברציפות שאנו סופגים מטעויות, אנו מאבדים המון כדורים. אסור לעשות טעויות ולעזור לקבוצות שנגדנו. אם אנחנו רוצים להישאר ברמות הגבוהות אנחנו חייבים להתרכז ולהימנע מטעויות כמו שהיום".

המאמן הגרמני הוסיף: "זה לא עניין של ביטחון עצמי, אלא של קבלת החלטות. יש גם בעיות הקשורות לטכניקה. כדורגל זה משחק של טעויות אבל יש הבדל גדול אם אנחנו מבצעים אותם. אסור לנו לקחת סיכונים מיותרים, בלתי אפשרי לחזור מזה כל פעם מחדש".

דייויד מויס, מאמן ווסטהאם. רויטרס
ווסטהאם עדיין בטופ 4. מויס/רויטרס

באופן טבעי, ווסטהאם הייתה מאושרת הרבה יותר בסיום. הפטישים הבטיחו הישארות בטופ 4 גם במחזור הקרוב, ונדמה שגם העונה הם יאבקו על המקומות לאירופה עד לסוף העונה. עבור כובש שער הניצחון, ארתור מסואקו, היה זה שער הליגה הראשון בקריירה במשחקו ה-96. מאמן הקבוצה, דייויד מויס, אמר בסיום לניב דברת: "אני מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו. לא ויתרנו, המשכנו ללכת קדימה והצלחנו להפתיע את הגנת צ'לסי, שכמעט ולא סופגת העונה, זה דבר גדול עבורנו".

מויס המשיך: "הדבר הכי חשוב שאני לוקח מהמשחק זה החוזקה שלנו כקבוצה, השחקנים הראו אופי ראוי להערכה. לא שיחקנו כל כך טוב היום, אי אפשר לומר ששיחקנו טוב בזמן שנתנו לצ'לסי להבקיע שערים קלים. צ'לסי שיחקה טוב והיה לנו קשה להסתדר עם השחקנים שלהם, בסופו של דבר הצלחנו לחזור למשחק ולנצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully