וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "היו הרבה קשקושים עלינו". מימר: "השופט הגיע בגישה רעה"

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 22:53

הפועל חדרה השיגה ניצחון בית ראשון העונה. גוזלן שכבש צמד: "חלוצים חיים מזה". טענות קשות בסכנין ללירן ליאני

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 1:2/ספורט1

צמד של שובל גוזלן העניק היום (שבת) ניצחון יקר 1:2 להפועל חדרה על בני סכנין בפתיחת המחזור ה-12 בליגת העל. עבור חדרה אלו היו שני השערים הראשונים בבית העונה וכמובן שגם הניצחון הראשון העונה.

גוזלן אמר בסיום: "אנחנו אחרי חמישה משחקים בלי ניצחון, הרבה תוצאות תיקו, לא הבקענו. שחרר הרבה לחץ, אבל כל הזמן האמנו וידענו שזה יגיע. אני לא חושב שיש בעיה במשחקי בית, זה מקרי. הלך קצת קשה, היום זה השתחרר. חלוצים חיים על שערים. אתה יכול לשחק טוב, להילחם, אבל בסוף אתה נמדד בשערים".

שובל גוזלן, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני שחקני הפועל חדרה חוגגים. דני מרון
"הרבה לחץ השתחרר". גוזלן/דני מרון

"ברחנו עוד שלוש נקודות מהתחתית וזה הדבר הכי חשוב", אמר מנחם קורצקי, "יש הרבה קשקושים, הרבה ביקורות, אבל לא שיחקנו פעם אחת בהרכב מלא מתחילת השנה. כשיהיה סגל מלא במשך 2-3 משחקים, אז תבקרו ותגידו מה שאתם רוצים. כרגע הסגל מאוד קצר ויש לנו כמות נקודות יפה מאוד. אנחנו מאושרים בשביל שובל, היה חסר לו הביטחון הזה.

קורצקי הוסיף: "סגרנו את סכנין כמעט 80 דקות בלי אף מצב ואנחנו מאוד מרוצים. יצרנו ציפיות בתחילת העונה ואם יש אשמים אלו אנחנו כי עשינו תוצאות מטורפות. היה לחץ, אבל לצערי בלי סגל מלא ובלי חלק מהשחקנים האיכותיים, זה קשה. אני מקווה שהניצחון ייתן הרבה ביטחון לכולנו, להנהלה, לשחקנים, לקהל".

לשחקני סכנין היו טענות קשות לשופט לירן ליאני בסיום המשחק והמאמן שרון מימר סיפר: "כואב כשמרגישים חד צדדיות של שופט בכיר שהגיע עם גישה לא טובה. לא תמיד צריך איזו טעות אחת גדולה - כשהשריקות הקטנות הולכות רק לצד אחד זה מטריף את הקבוצה. במחצית השנייה הם בזבזו זמן ורק בסוף קיבלו על זה צהוב ראשון. אבל השופטים הם היום מעל כולם ואסור לבקר אותם, אז זזתי הצידה ולא הלכתי להתלונן".

מימר סיכם: "היו מומנטומים, גם לנו וגם להם. הם ניצלו את המצבים ואנחנו לא. היו לנו מצבים שלא נכנסו ולצערי צימקנו רק בסיום. אנחנו במומנטום טוב ולא נעצור אותו בגלל הפסד אחד".

עוד בוואלה!

הפועל חדרה חגגה ניצחון ביתי ראשון העונה: 1:2 על בני סכנין

לכתבה המלאה

במחזור הבא הפועל חדרה תתארח אצל מכבי תל אביב, בעוד בני סכנין תארח את מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully