וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: נס ציונה תמשיך בדהירה שלה מול מכבי תל אביב?

המחזור השמיני בליגת העל (18:00): אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ובבכורה של הסנטר סימיסולה שיטו, ינסו הכתומים להפתיע את הצהובים שמגיעים אחרי ההפסד לריאל מדריד בסוף השבוע

המחזור השמיני בליגת העל יימשך מחר (ראשון, 18:00) עם המשחק בו תארח עירוני נס ציונה את מכבי תל אביב. הכתומים מגיעים למשחק עם רצף של ארבעה ניצחונות ובמאזן חיובי של ארבעה ניצחונות מול שלושה הפסדים. מכבי תל אביב מנגד ניצחה חמישה משחקים והפסידה פעמיים, כשהיא מחזיקה במאזן שלילי במשחקי החוץ - ניצחון אחד מול שני הפסדים.

עוז בלייזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקלע הישראלי המוביל של מכבי תל אביב. עוז בלייזר/ברני ארדוב

הנתונים: נס ציונה אירחה את מכבי תל אביב 10 פעמים במסגרת ליגת העל, ליגה סדירה ופלייאוף, וניצחה 3 פעמים. כל שלושת הניצחונות הגיעו משלשת ניצחון בשניות הסיום. חמישה שחקנים שונים קולעים בספרות כפולות בממוצע במכבי תל אביב - כולם זרים. הקלע הישראלי המוביל של הקבוצה הוא עוז בלייזר עם 9.3 נקודות בממוצע. טים סוארס, שמדורג שלישי בליגת העל במדד, מדורג שני בטבלת מלך הריבאונדים בהתקפה עם 3.4 ריבאונדים למשחק.

במרכז ההתמודדות: דיאנטה גארט. הגארד של נס ציונה, שזכה בתואר שחקן חודש נובמבר בליגת העל, ניצח בשניים משלושת משחקיו בליגת העל את מכבי תל אביב כשהוא רושם ממוצע נהדר של 25.6 נקודות בממוצע למשחק.

בכמה מילים: נס ציונה מגיעה למשחק כשהפגרה עצרה את המומנטום הנפלא שלה שכלל ארבעה ניצחונות ויציאה מהתחתית. הכתומים יציגו לפני המשחק את הסנטר הקנדי סימיסולה שיטו שהצטרף בשבוע שעבר וסיים את הבידוד שלו, כשבמועדון מקווים להשתלבות מהירה. גם טים סוארס שלא היה עם הקבוצה לאחר ששיחק לראשונה במדי נבחרת ברזיל, סיים את הבידוד שלו וישחק. במכבי תל אביב מקווים להתאושש מההפסד לריאל מדריד ולצאת לדרך חדשה כשהזרים שנותרו בחוץ הפעם הם אנטה ז'יז'יץ', קינן אוואנס ואנג'לו קלויארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully