וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי יחזור להרכב הפועל באר שבע. רוני לוי במסר למחליפים

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 14:11

המאמן היה מרוצה מהכניסה של המחליפים מול הפועל תל אביב והדגיש את חשיבות הספסל באסיפה הבוקר. הקשר המצטיין צפוי לפתוח על חשבון דור מיכה,אלחמיד ימשיך להיעדר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 1:2/ספורט1

אחרי הניצחון המרשים של מכבי חיפה בדרבי ביום חמישי, מבינים בהפועל באר שבע שכדי להמשיך ולהיות בתמונת האליפות, אסור להם להוריד את הרגל מהגז בשום משחק ובעיקר להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד שעומד כעת על 11 מתחילת העונה. הפועל באר שבע חזרה טוב מהפגרה הארוכה עם ניצחונות על קרית שמונה בחוץ והפועל תל אביב ביום רביעי האחרון בטרנר והמטרה היא לצאת לסמי עופר ביום שני ולהביא שלוש נקודות גם ממשחק החוץ מול הפועל חיפה שתבוא כחיה פצועה אחרי התבוסה בדרבי.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם רמזי ספורי. דני מרון
צפוי לפתוח במקום דור מיכה. רמזי ספורי עם רוני לוי/דני מרון

היום (שבת) ערך רוני לוי אסיפה עם שחקניו ועמד על חשיבות הספסל והצורך במוטיבציה גבוהה של אלה שעולים כמחליפים. המאמן החמיא לשחקנים שנכנסו כמחליפים מול הפועל תל אביב וביניהם שגיב יחזקאל, איתי שכטר, דוידה פטרוצי ורועי גורדנה והדגיש כי המפתח להמשכיות טובה היא בשחקנים שיעלו מהספסל ויחזקו את הקבוצה תוך כדי משחק. "המחליפים נכנסו מצוין", אמר המאמן לשחקנים ודיבר גם על כך שאהב את יישום ההוראות הטקטיות מול הפועל תל אביב.

לקראת המשחק מול הפועל חיפה יחזור רמזי ספורי להרכב אחרי שהיה מוצהב מול הפועל תל אביב והוא צפוי להחליף את דור מיכה. תומר יוספי יאבק על מקומו בהרכב עם רועי גורדנה ודוידה פטרוצי שכאמור נכנסו טוב מול הפועל תל אביב ויגרמו לרוני לוי לחשוב היטב אם לא מגיע להם לפתוח מחרתיים.

חאתם עבד אלחמיד ימשיך להיעדר בשל רגישות בברכו. אלחמיד מתאמן בשלב הזה על חיזוקים בחדר הכושר. אור דדיה החלים מהפציעה שלו אבל לא צפוי לפתוח. מי שאמור להמשיך על הקו הימני במערך של שלושה בלמים הוא דנילו אספרייה שנראה טוב באחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully