וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פיבן סובל משברי מאמץ. גלזר יחזור לסגל?

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 11:45

בלם מכבי ת"א, שחזר לעניינים אצל ברק יצחקי מאז הפיכתו למאמן זמני, ייעדר מפעילות בשבועיים הקרובים לפחות. הקשר האחורי חזר להתאמן בצורה מלאה ועשוי להיכלל בסגל מחר מול בית"ר ירושלים

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

בלם מכבי תל אביב שחר פיבן סובל משברי מאמץ וינוח מפעילות בשבועיים הקרובים לפחות. פיבן, שפתח כבלם מאז שברק יצחקי קיבל את המינוי הזמני למאמן הקבוצה, לא נכלל בסגל למשחק ביום רביעי שעבר מול הפועל נוף הגליל בשל כאבים חזקים שהוא חש ברגלו. בסוף השבוע התברר כי הוא סובל משברי מאמץ וכתוצאה מזה הפסיק את האימונים כדי לתת לגוף לנוח.

מי שחזר אתמול להתאמן בצורה מלאה הוא דן גלזר שעושה הכל כדי לא לעבור ניתוח בברכו. אחרי מנוחה וחיזוקים שהובילו לכך שלא היה בסגל במשחקים האחרונים, התאמן אתמול גלזר בצורה מלאה אבל עדיין לא ברור אם יחזור לסגל במשחק מול בית"ר ירושלים מחר בטדי.

דן גלזר. יותם רונן
מחר נראה אותו כבר עם מדי משחק? דן גלזר/יותם רונן

מי שעוד חזר להתאמן וכבר מחפש דקות ראשונות הוא מאור קנדיל שנעדר למן פתיחת העונה. מכבי תל אביב זקוקה למגן הימני הנוסף שלה, שכן אנדרה ז'ראלדש מתקשה להחזיק ברמה גבוהה ובקבוצה מקווים שבקרוב קנדיל יוכל לחזור לעניינים ולהיכנס לרוטציה. גם השוער דניאל טננבאום שנעדר לאורך כל העונה בשל בעיות בגבו, כבר מתאמן בצורה מלאה.

הערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר כשברק יצחקי הוא עדיין המאמן ובמועדון עדיין מחכים להתפתחות בגזרת מינוי מאמן קבוע. ביום רביעי תטוס מכבי תל אביב לארמניה למשחק מול אלשקרט שיסיים את שלב הבתים של הקונפרנס ליג. כזכור, הקבוצה הפסידה ללאסק לינץ לפני תשעה ימים וכבר לא תוכל לסיים במקום הראשון בבית. יחד עם זה הבטיחו הצהובים את המקום השני, מה שיסדר לה משחקי נוקאאוט מול זו שתסיים במקום השלישי בליגה האירופית בחלק השני של חודש דצמבר 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully