וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה לשחקני בית"ר: "המצב לא נעים לאף אחד". מכבי תל אביב תשנה מערך?

חרף כל הצרות ועם גל כהן על הקווים, הקבוצה מהבירה תנסה להפתיע את מכבי תל אביב (א', 20:45). יצחקי שוקל מיני-מהפכה בהרכב

מחזור 12הסתיים05/12/2021
בית"ר ירושלים
  • שועה (38)
2:1
  • (29) קובאס
  • (59) פריצה
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים

לאחר המשחק החלש בסכנין, ההסתבכות בתחתית וכשברקע בעיות כלכליות ובעלים במעצר, תפגוש מחר (א', 20:45) בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב בטדי, כחלק מסדרה של שלושה משחקים בהם תפגוש את שלוש הגדולות, כאשר לאחר מכן היא תצא למשחקי חוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה ובטרנר נגד הפועל באר שבע.

למרות האכזבה מהיכולת בסכנין והדאגות המקצועיות, בבית"ר ירושלים מאמינים שאפשר להוציא נקודה או נקודות מהמשחק עם מכבי תל אביב. במידה שאוראל דגני יעבור את האימון המסכם בשלום הוא יפתח בהרכב, כאשר הצוות המקצועי מתלבט אם לפתוח עם 4 או 5 שחקנים הגנה, שייתכן כי תמיר עדי יוסט לקישור.

בחלק הקדמי מרקו ינקוביץ' ייעדר בשל ההרחקה, כאשר נראה כי ישנה התלבטות בין חליאופילו פלייטר וריצ'מונד בואצ'י, כאשר לירן רוטמן אמור להמשיך ולקבל קרדיט. קמסו מארה עדיין מרגיש את השריר מאז המשחק עם בני סכנין וגם במקרה שלו, רק לאחר האימון המסכם יוחלט אם יפתח, כאשר ייתכן וייאלץ לעבור מבחן כשירות. מיכאל אוחנה ישוב לסגל לאחר היעדרות ארוכה.

בבית"ר מקווים כי לפחות 15 אלף יגיעו לאיצטדיון מחר (כולל אוהדי מכבי תל אביב), בעיקר לאור העבודה שלמחרת יש עדיין חופש חנוכה בבתי הספר. יחד עם זאת, בשלב הזה ייפתחו רק היציעים המערבי והמזרחי, לאור הביקוש הנמוך עד עתה, אך בבית"ר מוכנים גם למצב בו יצטרכו לפתוח גם את היציע הצפוני. בבית"ר אמרו אתמול: "אפשר להבין את האוהדים עם היכולת של הקבוצה וכל מה שקורה מסביב, אבל דווקא עכשיו זה הזמן לנסות ולהציל את המועדון, גם מקצועית וגם לקראת העתיד".

לקראת המשחק אמר גל כהן לאתר הרשמי: "השחקנים היו מרוסקים אחרי סכנין, ראיתי אותם גם במלון וגם בחדר ההלבשה במהלך השבוע. הם מאוד רצו לנצח את המשחק. בליגה כזו צמודה, כל ניצחון והפסד מרימים או מרסקים אותך. צריכים להיות חזקים מנטלית כי זו ריצת מרתון. אנחנו צריכים להתחזק מתוך חדר ההלבשה, יש לנו שחקנים טובים ומנוסים שעברו לא מעט דברים. נעזור ונסביר למי שפחות מכיר את הלחץ והעוצמות".

גל כהן העביר את אימון הערב של הקבוצה כשלצידו יוסי מזרחי. היו"ר אלי אוחנה שוחח עם השחקנים, ביקש מהם לשים הכול בצד ואף אמר להם: "המצב לא נעים לאף אחד, אבל כולם צריכים לשים דברים בצד, להיות נחושים ולחזור להשיג נקודות. תאמינו בעצמכם".

גל כהן מאמן זמני בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
גם הוא בונה על הקהל. גל כהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מכבי תל אביב

אחרי תצוגת הנפל מול הפועל נוף הגליל ביום רביעי, במכבי תל אביב מבינים שצריך לעשות שינוי בהרכב ואולי אף במערך, אבל המאמן ברק יצחקי עדיין לא החליט כיצד לפתוח מחר במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים. התלבטות אחת היא אם לפתוח עם שלושה בלמים כמו שהיה בדרבי התל אביבי והתלבטות שנייה היא אם לעשות מיני מהפכה בהרכב או לתת לאלה שנראו כל כך רע מול נוף הגליל לתקן את הרושם שהותירו.

כך או אחרת נראה שלהרכב יחזור סטיפה פריצה שלא פתח במשחק האחרון. אפשרות גם שאבי ריקן יעלה ב-11 אחרי שלא פתח זמן רב. שחר פיבן ייעדר מפעילות בשבועיים הקרובים לפחות בגלל שברי מאמץ, בעוד דן גלזר חזר להתאמן ועשוי להיכלל בסגל.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפתח אחרי זמן רב? אבי ריקן/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן עד כה ב-130 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:54 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 38 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים הצליחה להבקיע במפגש האחרון (הפסד 4:1 בבלומפילד) אחרי 726 דקות בלי שער מול מכבי תל אביב, אבל ניצחון לא היה לה מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018.

* ב-10 המפגשים מאז, נרשמו שבעה ניצחונות של מכבי תל אביב (כולל אחד בגביע) ועוד שלוש תוצאות תיקו מאופסות.

* שתי הקבוצות האחרונות בליגת העל שהודרכו בידי מאמנים זרים, מופיעות למשחק עם ישראלי על הקווים. הפעם הקודמת שזה קרה הייתה בפברואר 2012, אז הן נפרדו ב-0:0 בטדי, כשניר לוין היה מאמן מכבי תל אביב וברק יצחקי שימש כקפטן. אבי ריקן פתח אז בהרכב בית"ר.

* מכבי תל אביב מציגה עד כה את ההגנה הגרועה בליגה (17 שערי חובה) ושמרה על שער נקי רק מול הפועל ירושלים.

* שני משחקי החוץ של יצחקי כמאמן הסתיימו בניצחונות זהים של 1:3.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: טדי
קהל: 8967

תוצאות השבת:

הפועל חדרה - בני סכנין 1:2
מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully