וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי הפסידה, מילאן עלתה לפסגה, אינטר לא ריחמה על מוריניו

מהפך בפסגה. הרוסונרי ניצחו את סלרניטנה 0:2 וניצלו את ההפסד של נאפולי 3:2 לאטאלנטה. אינטר שנייה עם 0:3 על רומא בחוץ

תקציר: נאפולי - אטאלנטה 3:2/ספורט1

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים של שלושת המוליכות ובסיומו מהפך בפסגה. מילאן עלתה למקום הראשון עם 0:2 על סלרניטנה והעבירה את הלחץ לנאפולי, שלא עמדה בו והפסידה 3:2 לאטאלנטה - הצלע הרביעית במאבק האליפות. אינטר הלוהטת שנייה אחרי 0:3 מרשים באולימפיקו על רומא של ז'וזה מוריניו.

אלכסיס סאלמאקרס שחקן מילאן מציג את חולצתו של סימון קיאר הפצוע. Francesco Pecoraro, GettyImages
מחווה יפה. אלכסיס סאלמקארס עם חולצתו של סימון קיאר/GettyImages, Francesco Pecoraro

צפו ב-0:2 של מילאן על סלרניטנה

תקציר: מילאן - סלרנטינה 0:2/ספורט1

מילאן - סלרניטנה 0:2

ימים ספורים לפני המפגש מול ליברפול שיכריע האם הרוסונרי מעפילים לשמינית גמר ליגת האלופות, נושרים לליגה האירופית או מסיימים את דרכם באירופה, המילאנזים השיגו ניצחון ביתי קל מול פרנק ריברי וחבריו שנועלים את הטבלה. זלאטן איברהימוביץ' קיבל מנוחה וראה כבר בדקה החמישית את פרנק קסייה כובש אחרי מבצע יפה של רפאל לאאו בצד שמאל. בדקה ה-18 הגיע תורו של אלכסיס סאלמקארס, שנכנס לרחבה מצד ימין וסובב בשמאל אל הרשת. הבלגי הקדיש את השער לחברו סימון קיאר, שנפצע בברכו וייעדר כחצי שנה.

שחקני אינטר חוגגים עם הקאן צ'לחנוילו. רויטרס
שער אולימפי, עם עזרה מרוי פטריסיו. הקאן צ'לחנוילו/רויטרס

צפו ב-0:3 של אינטר על רומא

תקציר: רומא - אינטר 3:0/ספורט1

רומא - אינטר 3:0

האלופה לא ריחמה על ז'וזה מוריניו, האיש שהוביל אותה לטרבל ההיסטורי ב-2010, והמשיכה בכושר המופלא שלה עם ניצחון רביעי ברציפות מתוך 10 משחקים ללא הפסד. בתקופתו באינטר לא הפסיד מוריניו אפילו פעם אחת בבית, ועם רומא זה קרה לו כעת בפעם השנייה, אחרי שגם מילאן חגגה באולימפיקו. הג'אלורוסי הגיעו בהרכב חסר מאוד, כשגם ריק קרסדורפ וטמי אברהם נעדרו בגלל צהובים, והקאן צ'לחנוילו כיכב עם שער היישר מנקודת הקרן בדקה ה-15 (באדיבות רוי פטריסיו) ובישול לאדין דז'קו שהרשית אחרי מהלך קבוצתי פנטסטי בדקה ה-24 וכמובן לא חגג מול האקסית. דז'קו פספס הזדמנות להשלים צמד, אבל אינטר בכל זאת השיגה שער שלישי עוד לפני ההפסקה, כשהמגן ההולנדי דנזל דומפריס נגח פנימה בדקה ה-39 את שער הבכורה שלו. רומא לא הצליחה אפילו להשיג שער כבוד וירדה מובסת עם הפסד שביעי העונה בליגה.

ז'וזה מוריניו מאמן רומא. רויטרס
מפלה כואבת. ז'וזה מוריניו/רויטרס

נאפולי - אטאלנטה 3:2

אם עד לא מזמן מאבק האליפות באיטליה היה תלת ראשי, עכשיו אפשר לדבר על מרובע - לא פחות. אטאלנטה הנפלאה רשמה היום ניצחון חמישי ברציפות וצימקה את הפער מהמקום הראשון ל-4 נקודות בלבד. כרגע היא אולי הקבוצה החמה ביותר בארץ המגף והשאלה היא כמה זמן זה יחזיק מעמד. רוסלן מלינובסקי (7), מריח דמירל (66) ורמו פרוילר (71) כבשו עבור האורחת, ששבה מפיגור 2:1 אחרי שפיוטר ז'לינסקי (40) ודריס מרטנס (47) ביצעו בעצמם מהפך. נאפולי שפתחה את העונה בצורה מסחררת, עם ניצחון אחד בלבד ב-5 המשחקים האחרונים.

שחקני אטאלנטה חוגגים עם רמו פרוילר. רויטרס
שוב ההצגה הכי טובה בארץ המגף. אטאלנטה/רויטרס

משחקי יום ראשון:

בולוניה - פיורנטינה
ספציה - ססואולו
ונציה - ורונה
סמפדוריה - לאציו
יובנטוס - גנואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully