וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקר ובנט מחוץ לסגל הפועל ירושלים, בכורה לבריימו מול האקסית

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 19:09

שישי בליגת העל: שלושה ימים לפני המשחק הקריטי באירופה, שחקן הפנים יערוך בכורה מחודשת דווקא מול הקבוצה שהייתה לתחנתו הראשונה בישראל. פאטון לא נרשם אצל האורחת

אחרי פגרה בת 12 ימים, ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (שישי, 13:15) לפעילות עם המשחק שיפתח את המחזור השמיני ובו תארח הפועל ירושלים את הפועל אילת. ירושלים מדורגת במקום הראשון בליגה, ביחד עם שלוש קבוצות נוספות, כשבמאזנה חמישה ניצחונות ושני הפסדים. אילת מדורגת במקום העשירי, במאזן זהה לקבוצה נוספת, עם שני ניצחונות בלבד וחמישה הפסדים.

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
במוקד. בריימו/דני מרון

הנתונים: הפועל ירושלים ניצחה ב-26 מ-41 מפגשים בליגה הסדירה נגד הפועל אילת. המפגשים בין הקבוצות בשנים האחרונות בליגה הן בסימן ניצחונות חוץ - החל מעונת 2018/19 הקבוצות נפגשו שמונה פעמים, ורק פעם אחת הקבוצה הביתית ניצחה, כשמתוך שבעת ניצחונות החוץ, בשישה משחקים קבוצת החוץ עשתה זאת בהפרש דו ספרתי. הפועל אילת הפסידה את כל משחקי החוץ שלה העונה בליגה, ואילו הפועל ירושלים ניצחה את כל משחקי הבית שלה.

במרכז ההתמודדות: סולימן בריימו. שחקן הפנים חוזר לירושלים חצי שנה אחרי שסיים את העונה שעברה, ודווקא מול האקסית מאילת, הוא ינסה לעזור לקבוצתו לשמור על מקומה בצמרת לפני המשחק החשוב באירופה.

בכמה מילים: הפועל ירושלים צירפה בתחילת השבוע את סולימן בריימו שיערוך את הבכורה שלו נגד אילת. בריימו יחזק את הקו הקדמי הבעייתי של יותם הלפרין, כשמי שאמור לעזוב בסופו של דבר הוא ת'ון מייקר שלא שיחק בתקופה האחרונה. מייקר, יחד עם אנתוני בנט, נותר מחוץ לסגל של המארחת. לירושלים מחכה ביום שני משחק קריטי באירופה נגד קרשיאקה, והם רוצים להגיע אליו בצורה הטובה ביותר. באילת הוחלט לא לרשום בסגל את הסנטר ג'סטין פאטון, ובקבוצה נחושים להפוך את פתיחת העונה החלשה שלהם ולהתחיל בטיפוס לעבר מקומות הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully