וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון לא לבד: גם אדבאיו, בוקר ולילארד נוספו לרשימת הפצועים

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 23:57

סנטר מיאמי ייעדר לפחות 6 שבועות, הגארדים של פיניקס ופורטלנד יחמיצו מספר משחקים, שיקגו ומיאמי נענשו ואיבדו בחירת דראפט

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול באם אדבאיו, מיאמי היט. GettyImages
יום לא קל לכוכבים/GettyImages

אחרי שלברון ג'יימס נדבק בקורונה והתברר שייעדר ממספר משחקים של לוס אנג'לס לייקרס, היום (רביעי) חובבי ה-NBA התבשרו ששלושה כוכבים נוספים ייעדרו בתקופה הקרובה.

* סנטר מיאמי באם אדבאיו יידרש לעבור ניתוח באגודל בידו השמאלית. על פי ההערכות הוא לא יוכל לשחק לפחות ששה שבועות, ויחמיץ בין 15 ל-20 משחקים. אדבאיו בן ה-24 מעמיד השנה ממוצעים של 18.7 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק.

* הגארד הבולט של פיניקס, דווין בוקר, שנפצע בשריר הירך האחורי במהלך הניצחון ה-17 ברציפות של קבוצתו (מול גולדן סטייט), צפוי להיעדר מספר משחקים. אומנם הסאנס סבורים שהפגיעה לא חמורה, אבל כאמצעי זהירות יעניקו לו מנוחה. הממוצעים של בוקר העונה הם 23.9 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים.

* פורטלנד הודיעה שדמיאן לילארד ייעדר כעשרה ימים לפחות בגלל פציעה בשרירי הבטן. עוד עשרה ימים מצבו יוערך מחדש. העונה לילארד מעמיד ממוצעים של 21.5 נקודות, 4.0 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים.

* אחרי חקירה של ארבעה חודשים, הנהלת ה-NBA הענישה את שיקגו בולס ואת מיאמי היט ונטלה מהן בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב, וזאת בעקבות מגעים לא חוקיים בין המועדונים על לונזו בול וקייל לאורי לפני פתיחת מועד הפרי-אייג'נסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully