וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ה-WTA הודיע: "כל הטורנירים בסין והונג קונג מבוטלים"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 22:05

סטיב סיימון הודיע על המהלך בשל אירועי פנג שוואי: "ההשלכות הכלכליות לא חשובות בעניין הזה, הם לא הותירו לנו ברירה"

תקציר: דניל מדבדב - סשה זברב 6:4, 6:4/ספורט1

ב-WTA לא השתכנעו מאותות החיים האחרונים של פנג שוואי והערב (רביעי) שחררו הודעה דרמטית לפיה כל הטורנירים בסין והונג קונג מבוטלים נכון לעכשיו.

נשיא ה-WTA סטיב סיימון כתב הודעה רשמית: "ב-2 בנובמבר פנג שוואי פרסמה האשמות נגד בכיר בממשל הסיני ואנחנו הבנו שהתלונה שלה חייבת להישמע ולהילקח ברצינות. שחקניות ה-WTA וכמובן נשים בכל העולם ראויות להרבה יותר מזה".

סטיב סיימון נשיא ה-WTA. רויטרס
לא מוכנים לעבור על ענייני פנג שוואי לסדר היום. סיימון/רויטרס

סיימון המשיך וכתב: "כתוצאה מכל מה שקרה מאז ובתמיכה מלאה מצד הדירקטורים ב-WTA, אני מודיע על ביטול כל טורנירי ה-WTA בסין, כולל הונג קונג. אני לא רואה איך אני יכול לבקש מהספורטאיות שלנו להתחרות שם כשפנג שוואי לא מורשית לדבר בחופשיות ולחצו עליה לחזור בה מהטענות שלה. לאור המצב הנוכחי, אני מודאג מאוד מהסיכונים שכל הספורטאיות שלנו עלולות להיתקל בהם אם נשחק בסין.

"אני מעודד מאוד מהתמיכה שה-WTA קיבלה לאור העמדה שלנו בנושא. כדי להגן על פנג ועל נשים ברחבי העולם, זה חשוב מאוד שאנשים יוכלו לדבר. ב-WTA יעשו כל דבר אפשרי כדי להגן על השחקניות. כמו שאנחנו עושים את זה, אני מקווה שמנהיגים בכל העולם ימשיכו לדבר בנושא כדי שהצדק יוכל להיעשות עבור פנג ועבור כל הנשים, לא משנה מה ההשלכות הכלכליות של זה. אני מצטער מאוד שזה הגיע לנקודה הזו. רשויות הטניס בסין והונג קונג מלאות באנשים טובים שעבדו במשך שנים. הם צריכים להיות גאים בהישגים שלהם, באירוח ובהצלחה. למרות זאת, אם סין לא תנקוט בצעדים שהיא התבקשה לנקוט בהם, אנחנו לא יכולים לסכן את הטניסאיות שלנו בסין. מנהיגי סין לא השאירו לנו שום ברירה. אני מקווה שהתביעות שלנו יישמעו ושהרשויות בסין יעשו מה שצריך כדי לטפל בנושא".

  • עוד באותו נושא:
  • פנג שוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully