וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב מחו, יצחקי: "צודקים, תצוגה שלא מקובלת עליי"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 21:45

אוהדי הצהובים שרקו בוז וצעקו "ביזיון" אחרי ה-1:1 מול נוף הגליל, טל בן חיים: "כולנו כואבים את המצב של הקבוצה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי תל אביב. שלושה ימים אחרי ה-1:3 היפה על הפועל חיפה אכזבו הצהובים עם 1:1 ביתי וחלש מאוד מול הפועל נוף הגליל.

בתום המשחק היו קריאות ביזיון ושריקות בוז לשחקני מכבי תל אביב. חלק מהקהל ביציעים 11-10 גם ירדו למטה והתעמתו עם המאבטחים במקום.

ברק יצחקי מאמנה הזמני של מכבי תל אביב. אריאל שלום
אכזבה עצומה. יצחקי/אריאל שלום

מאמנה הזמני של מכבי תל אביב ברק יצחקי: "היינו לא מדויקים. אני חושב שנגררנו לקצב המשחק שלהם וזה מה שרצינו שלא יקרה. לא הגיע לנו לנצח, שיחקנו לא טוב". על משחק ההגנה של הצהובים: "יש תקופות כאלה בכדורגל וזו תקופה לא נעימה לכולנו. המספרים מדברים בעד עצמם, ספגנו הכי הרבה שערים וזה משהו שלא יכול לקרות במכבי תל אביב. אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו היום... זו לא מכבי תל אביב. נכון שנמדדים לפי תוצאות, אבל יש פה מועדון חזק עם דרך שלא השתנתה משנים שעברו. נמשיך לעבוד קשה. זה משחק לא מקובל עליי ולא על אף אחד במערכת. אנחנו לא יכולים לשחק ככה". על הקהל: "הקהל הגיע לראות כדורגל טוב ואנחנו לא מייצרים כדורגל טוב, זה קורה. אנחנו לא הקבוצה היחידה שמשחקת לא טוב והקהל מגיב. הם צודקים. לא שיחקנו טוב ומגיע לנו מה שקיבלנו היום".

כובש השער של הצהובים טל בן חיים אמר אחרי המשחק: "כמו שלנו בתור שחקנים, ההנהלה, האוהדים, כולנו כואבים את המצב של הקבוצה. אנחנו לא מספיק טובים, לא נראינו טוב ולא הגיע לנו לנצח. תירוצים אפשר להשמיע עד מחר, אבל צריך להסתכל במראה ולהגיד את האמת. לא הגיע לנו לנצח הערב. כשאנחנו עושים תוצאה כזו בבית ושולחים את הקהל מאוכזב, אני לא מוצא נכון לדבר על הכושר הטוב בו אני נמצא. גם אם הייתי כובש שלושער והיינו מסיימים ב-3:3 הייתי אומר את אותו דבר. בתוצאה כזו השער שלי לא שווה כלום. בסופו של דבר אנחנו מכבי תל אביב, אנחנו שחקנים מקצוענים, הרבה שחקנים עם ניסיון שזכו בתארים ויש להם הופעות בינלאומיות, נצטרך להרים את עצמנו. הוותיקים יצטרכו להרים את הצעירים. מה שטוב זה שהמשחק הבא קרוב ונוכל להשכיח את המשחק הזה".

מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים: "יש לנו שחקנים עם אופי מצוין, שאפשר לצאת איתם לקרב, והיום הם הוכיחו את זה. מתחילת המשחק ניסינו ללחוץ, בסוף נגמר לנו הכוח והתקפלנו אחורה, יחד עם כל הפציעות. גם אם מכבי תל אביב לא בעונה הכי מוצלחת שלה, והכל עוד יכול להשתנות, עדיין יש לה יכולות והיא לא בכוחות שלנו. אבל אנחנו תמיד מאמינים. גם אני כמאמן, וגם כל קבוצות התחתית, הוכיחו שכל משחק הוא לגופו. נעשה רוטציה במשחקים הבאים כדי לא לאבד שחקנים נוספים".

כובש השער של נוף הגליל והיב חביבאללה: "לקחנו נקודה וזה מצוין להוציא נקודה במשחק כזה. זו הרגשה מדהימה לכבוש את שער הבכורה שלי. גם נגד סכנין יכולנו לנצח במחצית הראשונה, אבל אנחנו משחקים ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully