וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' חשף: "קיבלתי השראה ממראדונה וסיכמתי בנאפולי"

השבדי הפתיע: "ראיתי סרט עליו והחלטתי שאני רוצה לזכות באליפות כמוהו". אז מדוע העסקה נפלה? וגם: הוויכוח עם לוקאקו שהשאיר אותו בשוק ועקיצה לאלגרי

תקציר: רומא - מילאן 2:1/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' חגג השנה את יום הולדתו ה-40, וכחלק מחגיגות החלפת הקידומת הוא עומד לפרסם מחר (חמישי) ספר חדש אודותיו. קודם לכן, השבדי הענק התראיין ל"קוריירה דלה סרה" באיטליה וסיפק כמה ציטוטים מרתקים בנוגע לקבוצה האיטלקית בה כמעט חתם לפני שחזר למילאן, הריב שהיה עם רומלו לוקאקו ודעתו על מסימיליאנו אלגרי, שאימן אותו בקדנציה הראשונה ברוסונרי.

איברהימוביץ' שיחק במהלך הקריירה בשלוש תחנות בארץ המגף (יובנטוס, אינטר ומילאן), אך חשף כי בינואר 2020, עוד לפני החזרה למילאן, הוא היה קרוב לחתימה דווקא בנאפולי. השבדי קיבל השראה מאגדה נאפוליטנית, דייגו מראדונה, ורצה ללכת בעקבותיו: "מראדונה הוא אגדה, צפיתי בסרט דוקומנטרי עליו והחלטתי ללכת לנאפולי כדי לעשות את מה שהוא עשה - לזכות באליפות". כאמור, האירוע התרחש כאשר הארגנטינאי עוד היה בחיים, כעשרה חודשים לפני מותו.

השבדי, ששיחק אז בלוס אנג'לס גלאקסי, הוסיף: "התעייפתי מארצות הברית. חשבתי לפרוש אבל הסוכן מינו ראיולה אמר לי שאני משוגע ושאני צריך לחזור לאיטליה. הגעתי לסיכום עם נאפולי, אך לאחר מכן הנשיא אורליו דה לאורנטיס פיטר את קרלו אנצ'לוטי. שאלתי את מינו איזה קבוצה נמצאת במצב רע ואני יכול לעזור לה. יום לפני כן מילאן הפסידה 5:0 לאטאלנטה אז החלטתי שלשם אלך. זה מועדון שאני מכיר ועיר שאני אוהב".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן מאוכזב. רויטרס
היה קרוב ללבוש תכלת? איברהימוביץ'/רויטרס

מאז שהספיק לחזור למילאן, זלאטן היה מעורב בתקרית מסעירה עם חלוץ אינטר לשעבר, רומלו לוקאקו, במהלך דרבי מילאנזי בגביע האיטלקי: "הוא התווכח עם שני שחקנים שלנו. התערבתי כדי להגן על חברים שלי והוא תקף אותי אישית. הייתי בהלם, היינו חברים לקבוצה במנצ'סטר יונייטד. יש לו אגו גדול, הוא חושב שהוא אלוף והוא באמת חזק, אבל אני גדלתי בגטו במאלמו וכשמישהו בא אליי ככה, אני שם אותו במקום".

"פגעתי בו במקום רגיש והוא איבד שליטה. למרות זאת, עדיין יש לי ספקות. הפסדנו בדרבי, הורחקתי ובהמשך גם נפצעתי. אני צריך לסגור איתו חשבון, אני מקווה שניפגש בקרוב. אלה דברים שצריכים להיסגר על המגרש, לא ברחוב. אני לא שונא אף אחד, בטח שלא את לוקאקו".

שחקן מילאן, זלאטן איברהימוביץ', מתעמת עם שחקן אינטר, רומלו לוקאקו. Marco Luzzani, GettyImages
היה בשוק. איברהימוביץ' מול לוקאקו/GettyImages, Marco Luzzani

בנוסף, השבדי התייחס למאמנו בקדנציה הראשונה במילאן, מסימיליאנו אלגרי. יחד השניים זכו באליפות האחרונה של הרוסונרי ב-2011, אך מאז אלגרי הפך להיות מזוהה עם יובנטוס, אליה חזר הקיץ לקדנציה שנייה. "הוא טוב בניהול חדר הלבשה, אבל צריך להיות יותר אמיץ", אמר החלוץ על המאמן, "הוא היה צריך ללכת לריאל מדריד כדי לבחון את עצמו במדינה זרה. במקום, הוא בחר באופציה הנוחה".

איברהימוביץ' אף נזכר בוויכוח שהיה לו עם אלגרי בימיהם המשותפים: "כשהייתי במילאן, הפסדנו 3:0 לארסנל בליגת האלופות והוא היה שמח. זה נכון שעלינו שלב, אבל לא הייתה סיבה לצחוק והדגשתי זאת בפניו. הוא אמר לי לחשוב על עצמי כי שיחקתי רע, עניתי לו שהוא היה רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully