וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "צריכים להעניש את ריאל מדריד במקום בו הם פגיעים"

1.12.2021 / 16:00

מאמן מכבי תל אביב התייחס למפגש החוץ נגד הספרדים שטרם הפסידו בביתם העונה ומגיעים למשחק (חמישי, 21:45) בכושר מצוין: "אסור שיקחו את המשחק לקצב שלהם, הם יענישו על כל איבוד כדור"

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:45) בוויזינק סנטר שבמדריד שם יפגשו הצהובים את ריאל מדריד. אלופת ישראל מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים, ועם שבעה ניצחונות וחמישה הפסדים במאזנם. מנגד, ריאל מדריד מדורגת במקום השני בטבלת היורוליג עם 10 ניצחונות ושני הפסדים בלבד, כשבמשחקי הבית הם עומדים על שישה ניצחונות משישה משחקים.

לראשונה מאז המחזור הראשון, לצהובים לא היה משחק ליגה בין משחקי היורוליג שלהם, והם היו יכולים לנוח ולהתכונן כמו שצריך למשחק במדריד. מכבי קיבלה ביום שלישי את ארבעת שחקני נבחרת ישראל ששיחקו באסטוניה בתחילת השבוע, והם ערכו את האימון כבר אתמול ויוכלו לשחק מחר.

הצהובים יודעים שהם מגיעים כאנדרדוג למדריד, אך מאמינים שאם יצליחו להיראות טוב יותר בהגנה ממה שנראו במשחקים נגד אולימפיאקוס ואלבה ברלין יש להם סיכוי לרשום הפתעה.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יצליח לרשום ניצחון חוץ דווקא במדריד? ספרופולוס/אודי ציטיאט

"ריאל מדריד היא אחת המועמדות הבכירות להגיע לפיינל פור ומצפה לנו משימה קשה", אמר ספרופולוס, "הם בכושר טוב עם חמישה ניצחונות רצופים ועדיין לא הפסידו בבית העונה. כל שחקן שלהם יכול ביום טוב לחסל אותך. צריכים לשחק טוב בהגנה ולהתמודד מולם כיחידה אחת, לא להתרכז בשחקן אחד או שניים. התקפית אנחנו צריכים לשחק חכם כי הם טובים הגנה, אבל צריכים להעניש אותם במקומות שבהם הם פגיעים. הם לא רק קבוצה התקפית, אלא גם הגנתית. אסור לאבד כדורים כי הם מענישים על כל איבוד, צריכים לשחק חכם".

הצהובים לא התחילו טוב את משחקי החוץ האחרונים שהסתיימו בהפסדים לאולימפיאקוס ואלבה ברלין, וגם לכך התייחס המאמן היווני: "צריכים להיות מרוכזים בהתחלה ולא לתת להם לקחת את המשחק לקצב שלהם, למרות שבמשחק כזה צריכים להיות עקביים במשך 40 דקות. בשני המשחקים האחרונים לא היינו טובים בהגנה. בעיקר כשמשחקים בחוץ, אם נותנים ליריבה לקלוע 90 נקודות צריך משחק התקפי נהדר כדי לנצח וזה לא תמיד קורה".

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
משחק 800 כמאמן הבלאנקוס. לאסו/GettyImages, Sonia Canada

מנגד, פאבלו לאסו יציין את משחקו ה-800 כמאמן ריאל מדריד. הספרדי בן ה-54 החמיא לצהובים ואמר לקראת המשחק: "מכבי תל אביב יריבה לא נוחה. היא בנויה היטב סביב שלושה עוגנים - סקוטי ווילבקין, ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ'. ווילבקין מנהל את הקבוצה בהרבה דרכים וקולע טוב משלוש, נאנלי קלעי נהדר ומבצע מעט מאוד טעויות בשני צידי המגרש".

בדומה לצהובים, גם ריאל מדריד ניצלה את פגרת הנבחרות כדי לנוח. "היינו צריכים לנוח פיזית ומנטלית", אמר לאסו, "עשינו אימונים טובים אחרי שני ימי חופשה". לאסו אף ציין כי הגארד קרלוס אלוסן ייעדר בשל פציעה שעלולה להשבית אותו בשבועיים הקרובים, בעוד טריי תומפקינס ואנתוני רנדלוף, שחוזרים מפציעות ארוכות, עשויים להשתלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully