וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס "העלימה" את סטף קרי: "זה היה מאמץ קבוצתי"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 10:13

למרות שאיבדה את דווין בוקר בגלל פציעה, סגנית האלופה גברה על הווריירס וסיימה חודש קלנדרי שלם ללא הפסד. מייקל ברידג'ס אמלל את קרי שנתקע על 4 מ-21 מהשדה, והודה: "יש סיבה שהם אלופי המערב". בשבת יש לגולדן סטייט הזדמנות לנקום

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

אחרי שפיניקס השיגה 15 ניצחונות רצופים והתקרבה לשיא מועדון, ציפו לה שני משחקים קשים מאוד: נגד ברוקלין בחוץ וגולדן סטייט בבית. אלא שגם את שני המוקשים האלו סגנית האלופה פיצחה והבוקר (רביעי) היא נעזרה בריצת 1:10 בדקות האחרונות כדי לנצח 96:104 את הקבוצה שעד למשחק הזה הפסידה רק פעמיים מתחילת העונה. מה שעוד יותר מרשים בניצחון הזה של הסאנס, הייתה העובדה שהם עשו זאת למרות ששיחקו כל המחצית השנייה בלי דווין בוקר, שמתח שריר ונטש בסוף הרבע השני.

אז איך בכל זאת פיניקס ניצחה? ראשית, בגלל עוד משחק נהדר של כריס פול שבגילו המתקדם שיחק 39 דקות וסיים עם 15 נקודות, 5 חטיפות ו-11 אסיסטים, רובם לדיאנדרה אייטון שחגג בצבע עם 24 נקודות. אלא שהיה שחקן ששיחק יותר דקות מכריס פול. מייקל ברידג'ס כמעט שלא ירד מהפרקט ושיחק 41 דקות. הסיבה: הגנה מדהימה על סטף קרי, שרשם את משחקו הגרוע בקריירה במשחקים שבהם הוא לוקח לפחות 20 זריקות. קרי רשם ערב בלהות עם 4 מ-21 מהשדה, כולל שני איירבולים מחוץ לקשת בדרך ל-12 נקודות בלבד והקרדיט על כך הולך לברידג'ס שמירר את חייו.

מייקל ברידג'ס שומר על סטף קרי גולדן סטייט. GettyImages
העלים את סטף קרי. ברידג'ס/GettyImages

פיניקס, שבעונה שעברה נעצרה רק על ידי מילווקי בגמר ה-NBA, השוותה את שיא המועדון כאמור עם ניצחון 17 ברציפות, הישג שאותו עשתה לפני כן רק פיניקס הגדולה של 2006 עם סטיב נאש ואמארה סטודמאייר וכל זה אחרי פתיחת עונה של 3:1. הישג נוסף שרשמה הקבוצה היה השלמת חודש קלנדרי שלם ללא הפסד, הישג אותו עשו לפני כן רק שבע קבוצות. אפרופו מילווקי, האלופה הייתה האחרונה שעשתה רצף טוב יותר מפיניקס כשניצחה 18 פעמים ברציפות בסוף 2019. המשחק הבא של פיניקס אגב יהיה שוב מול גולדן סטייט, הפעם בחוץ.

עוד בוואלה!

גם גולדן סטייט לא עצרה אותה: ניצחון 17 ברציפות לפיניקס, פול כיכב

לכתבה המלאה
סטף קרי גולדן סטייט מול פיניקס. רויטרס
המשחק החלש בקריירה?/רויטרס

"ההפסד הזה ללא ספק טלטל אותנו קצת", הודה לאחר המשחק סטף קרי, "היינו מעדיפים לנצח, אבל יש סיבה שהם אלופי המערב. הם טובים". סטיב קר המאמן שלח מסר לשחקניו האחרים בעקבות ההתמקדות של פיניקס בקרי: "כשקבוצות מתמקדות בסטף, תמיד יהיו שחקנים פנויים. ג'ורדן (פול) יהיה פנוי, אוטו (פורטר) וגם קלי תומפסון. זה עומד להיות כיף".

"זה היה מאמץ קבוצתי", אמר ברידג'ס האיש שחיסל את קרי, "הייתי אגרסיבי עם סטף וגם עשינו הרבה חילופים עליו ואם לא היינו עושים את זה טוב, הוא היה קולע שלשות". אחרי שקלעה 35 נקודות ברבע הראשון, גולדן סטייט נעצרה על 19, 24 ו-18 בלבד ברבעים הבאים. "אמרתי לחבר'ה על הרבע השלישי שלהם", אמר מונטי וויליאמס המאמן, "גם כריס (פול) אמר להם שגולדן סטייט טובה ברבע הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully