וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני חדרה קיבלו משכורות. אכזבה במועדון: "משחק קשה לצפייה"

1.12.2021 / 10:56

ביקורת בקבוצה על ההרכב והשיטה אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה: "כשמשחקים בלי חלוץ קשה לכבוש". משכורות אוקטובר חולקו לשחקנים אחרי הבטחות ההנהלה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0/ספורט1

הפועל חדרה אמנם כבשה שער לראשונה מזה חמישה משחקים ואחרי 417 דקות ללא שער, אך סיימה את משחקה נגד מכבי פתח תקוה בתיקו 1:1 ורשמה אתמול (שלישי) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. זה היה משחק חלש מאוד של שתי הקבוצות ונראה היה ששני המאמנים, מנחם קורצקי מחדרה וגיא לוזון המארח, רק רוצים לסיים את ההתמודדות בשלום וללא הפסד.

בנוסף לצרות המקצועיות, שחקני הקבוצה וגם עובדי המועדון המתינו למשכורות חודש אוקטובר, שהגיעו רק היום אחרי הבטחות ההנהלה. כזכור, בחודש שעבר חולקו בחדרה צ'קים דחויים לשחקנים כתוצאה מקשיים כלכליים במועדון. בשבוע שעבר הובטח לכולם שהשבוע יוסדר עניין המשכורות, ואחרי התמרמרות גדולה של השחקנים, המשכורות חולקו.

עומר פדידה חוגג עם שחקני הפועל חדרה. אריאל שלום
מרמור לאור סוגיית המשכורות. שחקני הפועל חדרה/אריאל שלום

לא מעט גורמים בחדרה, היו מאוכזבים מאוד מצורת המשחק של הקבוצה ואף הביעו ביקורת על ההרכב ושיטת המשחק. "זה היה משחק קשה לצפייה. כשעולים לשחק בלי חלוץ, קשה מאוד לתת גול. אנחנו חייבים לשפר את איכות המשחק שלנו, אחרת נתדרדר למקומות שאנחנו לא רוצים להיות בהם", אמר גורם במועדון.

מצד שני היו כאלה שהעדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה ואמרו: "הכלים של חדרה מאוד מוגבלים. יש לא מעט פציעות ובעיקר שחקנים שלא נמצאים בכושר טוב, מכל מיני סיבות. מה שיותר חשוב זה שחיברנו משחק שלישי ברציפות בלי להפסיד ובדרך הזאת אפשר להחזיר לשחקנים את הבטחון".

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה. אריאל שלום
צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה? קורצקי/אריאל שלום

הקשר מוחמד אוסמן סיים את המשחק עם כאבים חזקים באיזור הקרסול והוא צפוי להיבדק היום כדי לאבחן את חומרת הפציעה. אוסמן שאף הוחלף במהלך המחצית השנייה בגלל הפציעה, התקשה בסיום לדרוך על רגלו ובשלב זה הוא בספק גדול למשחק נגד בני סכנין ביום שבת. שחקן נוסף שצפוי להיעדר הוא החלוץ מוחמד גדיר, שסוחב פציעה בברכו ויש חשש שמדובר בפגיעה במיניסקוס, דבר שעלול להשבית אותו למספר שבועות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully