וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ' קילל את השופט, בבית"ר ביקרו: "בחר לברוח מהמשחקים הבאים"

1.12.2021 / 11:05

הקשר צפוי לעמוד לדין אחרי שהשתולל בסיום ההפסד לסכנין. קומאן ישוחח עם אוחנה ויקבל החלטה על עתידו תוך 48 שעות. השחקנים תחת אש: "לא מבינים שאנו נלחמים על החיים". על דוחא: "אין כאן מטר סטרילי, זורקים בקבוקים על כל אחד, עצוב שהכל מותר שם"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

1. ארווין קומאן שוקל את עתידו

בבית"ר ירושלים לא הופתעו מההפסד אתמול (שלישי) 2:0 לבני סכנין, אך היכולת הטרידה יותר מכל. שחקנים בקבוצה לא הפסיקו לומר בסיום כי "אנחנו נראים רע", "זה לא נראה טוב", "המצב קשה" וגם "יש כאן כאלה שלא מבינים שאנחנו נלחמים על החיים וצריכים לתת את הכל".

מי שכבר קרוב להישבר הוא המאמן ארווין קומאן. ההולנדי עבר לפני שנתיים ניתוח לב פתוח וכבר אחרי המשחק נגד נוף הגליל חש ברע. אתמול המאמן היה מתוסכל וביקש מספר ימים למחשבה בנוגע לעתידו. העובדה כי אין לבית"ר כרגע בעלים והכיוון בינואר הוא להחליש את הסגל עם שחרורים גם מוסיפה לרצון של המאמן להרים ידיים, אם כי כאמור, ההחלטה הסופית תתקבל בימים הקרובים והוא צפוי לקבל החלטה סופית לאחר שיחה עם היו"ר אלי אוחנה.

במידה שקומאן לא ימשיך, בשלב הזה אין אישור כלכלי לצרף מאמן חדש. הנאמן יצחק יונגר רק מחפש לקצץ בכל פינה וייתכן כי במצב כזה, בשלב ראשון יוסי מזרחי יתבקש להעביר את האימונים יחד עם גל כהן. שמותיהם של שי ברדה, קובי רפואה וחיים סילבס עשויים לעלות במידה שלמועדון תהיה יכולת כלכלית לצרף מאמן.

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן. מאור אלקסלסי
לא שנה הכי טובה לאחים קומאן. ארווין אמש/מאור אלקסלסי

2. אוהדי סכנין הרתיחו את בית"ר ירושלים

בבית"ר ציפו ללחץ והאגרסיביות של סכנין כאשר במחצית קומאן אמר לשחקנים: "ידעתם שילחצו אתכם ויהיה משחק פיזי, אז למה האפטיות הזאת?". בבית"ר ישנה אכזבה גדולה מהזרים, כאשר מרקו ינקוביץ', שהורחק בדקה ה-90, צפוי לקבל קנס. מעבר לכך, ינקוביץ' התעמת עם צוות השופטים בסיום המשחק ופלט מילים מיותרות שצפויות להירשם בדו"ח השופט איתן שמואלביץ', מה שיגרום להעמדתו לדין והרחקה מיותר ממשחק אחד. ינקוביץ' ירד עצבני לאחר שנזרק עליו בקבוק שפגע בראשו בירידה מהמגרש.

איתמר ניצן ניסה להרגיע את העניינים וגם הוא כמעט וחטף בקבוק לפניו וגם מספר מעובדי המועדון, על גרצ'קין נזרקו שני בקבוקים של 1.5 ליטר מלאים, אורן ביטון ספג כוס לפנים, ושחקנים אמרו: "אין פה מטר סטרילי, אוהדים נמצאים על המגרש ובכל פינה בירידה למנהרה, זורקים בקבוקים על מי שיורד, אחד אחד, מה זה הדבר הזה?" אגב, צוות השיפוט אמר לאנשי בית"ר: "זה לא קשור לזה שזה משחק של בית"ר, כל משחק זה ככה". גורמים בבית"ר הוסיפו: "עצוב שהכל מותר בדוחא - דגלי פלסטין, שירים כמו בעזה, מרגיש מגעיל להיות באיצטדיון הזה".

שחקן בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ' מול שחקן בני סכנין בירם כיאל, איהאב גנאים. מאור אלקסלסי
יחמיץ את מכבי תל אביב בגלל אדום שטותי. מרקו ינקוביץ'/מאור אלקסלסי

3. מרקו ינקוביץ' צפוי לעמוד לדין לאחר שקילל את השופט

בדו"ח השיפוט החמור שהוגש הבוקר, השופט איתן שמואלביץ' ציין כי קשר בית"ר ירושלים השתולל בסיום במנהרה אל עבר צוות השיפוט, הן בנוגע לבקבוק שפגע בפניו והן בנוגע להרחקה ואף קילל את השופט "F*ck You". ינקוביץ' צפוי לעמוד לדין ובבית"ר אמרו על כך: "זה נראה שהוא בחר לברוח מהמשחקים הבאים".

עוד צויין בדו"ח כי נזרקו בקבוקי שתיה שפגעו באורן ביטון ובינקוביץ', כאשר השוטרים והמאבטחים הרחיקו את המונטנגרי מהמקום כדי למנוע תגרה המונית. סכנין תועמד לדין על התפרעות אוהדיה והשלכת חפצים, וכמו כן בית"ר תעמוד לדין על השלכת מצת וכוס שתיה מיציע אוהדיה.

4. דגני בספק למכבי תל אביב

אוראל דגני, שלא עבר אתמול מבחן כשירות, נמצא בספק גם למכבי תל אביב ורק בימים הקרובים יתברר מצבו. מרקו ינקוביץ' המורחק ייעדר, אופיר קריאף ינוח מספר ימים ועשוי לקבל זריקה נוספת ביום א'. למרות זאת, במועדון מקווים כי חרף המצב הקהל יתגייס ולפחות 15 אלף איש יגיעו לטדי.

במחזור הבא תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully